Opis stanowiska pracy
Poszukujemy Ciebie, jesli:
- masz min. 2 lata doświadczenia w pracy e-marketingu (mile widziane praktyczne udokumentowane doświadczenie w pracy agencji e-marketingowej)
- Bardzo dobrze posługujesz się aplikacjami typu Google Addwords, Google Analytics, Google Search Console, Brand24, głównie w zakresie tworzenia zestawień, raportów, prezentacji danych;
- Bardzo dobrze posługujesz się pakietem MS Office w szczególności MS Excel - głównie w zakresie tworzenia zestawień, raportów, prezentacji danych;
- Biegle posługujesz się obsługą paneli CMS
- Biegle posługujesz się obsługą paneli do tworzenia kampanii w Social Media
- Mile widziana obsługa programów graficznych typu: Adobe Photoshop, Corel,
- posiadasz bardzo dobre kompetencje w zakresie komunikacji, nastawienie na współpracę, umiejętności analityczne
- budujesz z ludźmi dobre relacje i wiesz jak to robić także w pracy;
- potrafisz się szybko wdrażać i umiesz pracować pod presją czasu;
- takie cechy jak: samodzielność, skuteczność i sprawczość to Twoje drugie imię
- w każdej sytuacji szukasz rozwiązań, nie boisz się podejmować decyzji i przyjmować na siebie odpowiedzialności, stawiasz sobie i osiągasz ambitne cele;
- przywiązanie do szczegółów oraz silne nastawienie na działanie
Na czym będzie polegała Twoja praca:
- Tworzenie, koordynowanie i monitorowanie kampanii Google Adwords
- Tworzenie, koordynowanie i monitorowanie kampanii SEO
- Tworzenie i dbanie o wysoką jakość „content marketingu” w treściach stron internetowych PGU i Interferie
- Identyfikowanie nowych możliwości i kierunków rozwoju / optymalizacji realizowanych projektów z dziedziny e-marketingu
- Opracowanie raportów za pomocą Google Analytics, Brand24 (prowadzenie statystyk, tworzenie „śledzenia konwersji”, tworzenie raportów itp.)
- Tworzenie kampanii na portalach Social Media
- Pracę przy ciekawych projektach w dynamicznie rozwijającej się Grupie;
Prezentacja firmy
Polska Grupa Uzdrowisk została powołana do życia w 2011 roku. Obecnie je...
Polska Grupa Uzdrowisk została powołana do życia w 2011 roku. Obecnie jest największą, bo składającą się z sześciu kurortów, siecią uzdrowisk w całej Polsce, w składzie: Uzdrowiska Kłodzkie, a wraz z nimi Uzdrowiska: Polanica, Duszniki i Kudowa, a także Uzdrowisko Cieplice, Uzdrowisko Połczyn oraz Uzdrowisko Świeradów -Czerniawa. Kurorty te posiadają najszerszą ofertę lecznictwa i turystyki uzdrowiskowej, w oparciu o unikatowe na skalę kraju i Europy surowce lecznicze, takie jak wody mineralne, borowina, świerk, czy solanka.
W ramach grupy PGU prowadzimy także, działalność w zakresie produkcji naturalnych wód mineralnych, leczniczych i źródlanych oraz napojów smakowych w rozlewniach wód mineralnych w Polanicy-Zdroju oraz w Jeleniowie k. Kudowy-Zdroju. Tym samym, naturalne wody mineralne z Gór Stołowych marki STAROPOLANKA, WIELKA PIENIAWA oraz KUDOWIANKA pozyskiwane są z czterech różnych źródeł, dzięki czemu różnią się smakiem i składem mineralnym, mają jednak wspólny mianownik: zdrowy i naturalny charakter.
Rozwiń
Dodatkowe informacje
- Ostatnia aktualizacja:
- 28/12/2017
- Wymiar etatu:
- Pełny etat
- Rodzaj umowy:
- Na czas nieokreślony
- Liczba wakatów:
- 1
- Min. doświadczenie:
- 2 lata
- Min. wykształcenie:
- Wyższe licencjackie
- Wynagrodzenie
- 4 500PLN - 6 500PLN / Monthly (Brutto)
- Premie, dodatki:
- benefit, multisport, opieka medyczna
- Branża / kategoria:
- Praca Internet / e-commerce, Praca Marketing / PR / Social Media, Praca Reklama / Komunikacja