Dziękujemy za korzystanie z infoPraca.pl. Data wydruku 28/10/2020.

Opis stanowiska pracy

Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za:

  • Współtworzenie i realizację strategii produktowej we wszystkich kanałach e-commerce, m.in. w Google, FB, na platformach sprzedażowych,
  • Odpowiedzialność za całościowe działania w zakresie e-marketingu (np. materiały reklamowe, kampanie, content marketing),
  • Optymalizację stron www (przebudowa, testy A/B, proponowanie i wdrażanie nowych rozwiązań),
  • Analizę lejka sprzedażowego (wdrażanie rozwiązań zwiększających ruch, konwersję),
  • Współpracę z zewnętrznymi agencjami w celu wdrażania mechanizmów Marketing Automation oraz SEO/SEM.

Od kandydatów oczekujemy:

  • Posiadania bardzo dobrej znajomości Google Analytics,
  • Praktycznej znajomości narzędzi Google Ads, Facebook Analytics, Facebook Ads, Google Tag Manager, Google Merchant Center, Google Search Console,
  • Doświadczenia w branży e-commerce od strony marketingowej,
  • Umiejętności generowania ruchu i pozyskiwania leadów,
  • Posiadania doświadczenie w zakresie marketing automation, e-mail automation,
  • Umiejętności wykorzystania takich narzędzi jak Salesmanago, GTM, GSC,
  • Znajomości narzędzi marketingowych (SEO, SEM, Analytics, AdWords, FB) od strony praktycznej,
  • Komunikatywności i wysokiej kultury osobistej, zaangażowania oraz nastawienia na cel oraz dużej chęci rozwoju.

Pracodawca oferuje:

  • Atrakcyjne wynagrodzenie, umowę o pracę oraz stabilność zatrudnienia,
  • Elastyczny czas pracy,
  • Atrakcyjne dodatki, takie jak karta Multisport oraz inne pozapłacowe benefity,
  • Możliwości dalszego rozwoju i podnoszenia kwalifikacji, budowę autorskich rozwiązań oraz dużą dozę samodzielności przy wykonywaniu powierzonych zadań,
  • Możliwość zdobywania doświadczenia oraz budowania pozycji eksperta w firmie będącej rozpoznawalną marką na rynku, w atmosferze wsparcia.

 

Wymagania

Dla naszego Klienta – firmy z branży energetycznej, w związku z intensywnym rozwojem, poszukujemy osoby na stanowisko:

Prezentacja firmy

Skuteczna rekrutacja i selekcja pracowników, optymalizacja zatrudnienia, systemy... motywacyjne i precyzyjne zarządzanie kadrami to wyzwania, przed jakimi staje każda firma, która chce się rozwijać. Można im sprostać z sukcesem, lecz wymaga to wiedzy i doświadczenia, a często profesjonalnego wsparcia z zewnątrz. Dlatego powstał Smart-HR, firma specjalizująca się w doradztwie personalnym i skutecznym pozyskiwaniu najlepszych kandydatów do pracy.

Wierzymy, że największym skarbem organizacji są doskonale dobrani i zmotywowani ludzie.

Zespół Smart-HR tworzą ludzie z pasją i doświadczeniem w dziedzinie rekrutacji, szkoleń, zarządzania zasobami ludzkimi i doradztwa HR. Działamy na rzecz firm produkcyjnych i usługowych, m.in. z branży: IT, nieruchomości, edukacji, gastronomii, hotelarstwa i innych. Łącznie zrealizowaliśmy ponad 200 projektów z zakresu rekrutacji, optymalizacji zatrudnienia oraz zarządzania rozwojem zawodowym i ścieżkami karier pracowników. Ich efektem jest lepsze wykorzystanie zdolności i możliwości zatrudnionych ludzi i poprawa funkcjonowania przedsiębiorstw.

Przez ostatnie cztery lata blisko współpracowaliśmy z międzynarodową firmą świadczącą usługi związane z zatrudnieniem, pomocą społeczną oraz szkoleniami i doradztwem, na bieżąco monitorując zmieniający się dynamicznie rynek pracy. Utrzymujemy kontakt z pracodawcami i pracownikami, dzięki czemu doskonale znamy i rozumiemy procesy zachodzące w dziedzinie zatrudnienia.

Naszym celem jest usprawnienie funkcjonowania przedsiębiorstwa, dzięki wsparciu zarządzania personelem.

Smart-HR realizuje zlecenia z zakresu:
•Rekrutacji i selekcji pracowników
•Doradztwa HR w zakresie zarządzania personelem (motywacja, systemy wynagradzania)
•Szkoleń: menedżerskich, sprzedażowych, rozwijających kompetencje społeczne
•Doradztwa w zakresie Prawa Pracy
•Kadr, Płac, BHP
  Rozwiń

Informacje dodatkowe

Ostatnia aktualizacja:
27/10/2020
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas nieokreślony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
1 rok
Min. wykształcenie:
Średnie ogólnokształcące
Branża / kategoria:
Praca Marketing / PR / Social Media
do góry