Opis stanowiska pracy
Zakres obowiązków:
- opracowywanie kampanii marketingowych i sprzedażowych on-line dotyczących ofert handlowych, odpowiedzialność za informację o każdym etapie kampanii (planowanie, realizacja, rozliczenie),
- współtworzenie i wdrażanie strategii marketingu cyfrowego i sprzedaży, udział w tworzeniu nowych kanałów sprzedaży internetowej i nowych ofert handlowych,
- śledzenie trendów rynkowych, monitorowanie konkurencji i kontrahentów oraz analiza realizowanych zadań w celu dostosowania działań w zakresie marketingu cyfrowego i sprzedaży on-line,
- konfiguracja narzędzi analitycznych (takich jak Google Analytics),
- rozwój innowacyjnych rozwiązań w obszarze marketingu cyfrowego,
- wdrażanie i aktualizacja ofert i treści handlowych na stronie internetowej Spółki (zarządzanie treścią, ustawianie grafik, linkowanie komunikatów, analizy ruchu, rekomendowanie zmian pod kątem SEO),
- wdrażanie i aktualizacja oferty handlowej w zewnętrznych platformach internetowych we współpracy z dostawcami,
- udział w rozwoju oprogramowania sprzedaży ofert w Internecie,
- współpraca z innymi działami i dostawcami oprogramowania w zakresie realizacji projektów e-commerce,
- udział w procesie kreowania polityki sprzedażowej.
Wymagania:
- wykształcenie wyższe,
- co najmniej dwa lata pracy w branży e-commerce na podobnym stanowisku w ciągu ostatnich pięciu lat,
- znajomość technologii informatycznych i platform używanych w digital marketingu,
- umiejętności w zakresie komunikacji wewnętrznej i wspierania zmian,
- doświadczenie w pracy w zespole,
- biegłość i samodzielność w realizacji zadań, bardzo dobra organizacja pracy własnej,
- zdolność do pracy (w tym w formule pracy zdalnej) w środowisku o dużej presji i szybkim tempie, przy jednoczesnym zachowaniu wysokiej jakości, staranności i terminowości,
- duch przedsiębiorczości i innowacyjności z dużą otwartością na nowe trendy technologiczne,
- umiejętność prezentacji danych, idei, pomysłów i rozwiązań,
- umiejętności analityczne.
Oferujemy
- Stabilną i odpowiedzialną pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku
- Atrakcyjne wynagrodzenie
- Pakiet świadczeń i benefitów
Zgłoszenie prosimy przesłać za pomocą przycisku "aplikuj" lub składać je osobiście w Biurze Zarządu (1. piętro).
Koleje Dolnośląskie S.A. zastrzegają sobie prawo do odpowiedzi tylko na wybrane aplikacje.
Prezentacja firmy
Koleje Dolnośląskie S.A. zostały utworzone przez Samorząd Województwa Do...
Koleje Dolnośląskie S.A. zostały utworzone przez Samorząd Województwa Dolnośląskiego w celu zapewnienia sprawnego systemu kolejowej komunikacji regionalnej. Naszym priorytetem jest rzetelna i fachowa obsługa pasażerów oraz podniesienie komfortu podróży i punktualności. Pomaga nam w tym nowoczesny tabor i dobrze wyszkolony personel. Dla nas klienci są najważniejsi. Chcemy, aby czuli się u nas dobrze, wiedzieli, że o nich zabiegamy i liczymy się z ich opinią. Wszystkie nasze działania koncentrują się na zmianie postrzegania regionalnego transportu kolejowego. Niewątpliwie mamy przed sobą jeszcze bardzo dużo pracy do wykonania, niemniej jednak każdego dnia staramy się tworzyć Twoją przyjazną kolej.Dysponujemy flotą 57 pociągów (32 elektryczne, 25 spalinowych), w tym 27 najnowszych Impulsów 45WE.Jesteśmy najdynamiczniej rozwijającym się kolejowym przewoźnikiem regionalnym.Przewozimy 14 milionów pasażerów rocznie i 30 000 pasażerów dziennie.Nasza firma była wielokrotnie nagradzana za jakość obsługi.
Jesteśmy przewoźnikiem obsługującym połączenia na terenie województw: dolnośląskiego, lubuskiego, wielkopolskiego a także na terenie Czech i Niemiec.
Rozwiń
Dodatkowe informacje
- Ostatnia aktualizacja:
- 02/02/2022
- Wymiar etatu:
- Pełny etat
- Rodzaj umowy:
- Na czas nieokreślony
- Liczba wakatów:
- 1
- Min. doświadczenie:
- 2 lata
- Min. wykształcenie:
- Wyższe licencjackie
- Branża / kategoria:
- Praca Internet / e-commerce, Praca Marketing / PR / Social Media, Praca Reklama / Komunikacja