Specjalista ds. Digital Analytics - praca w agencji marketingowej
Poznan Specjalista ds. Digital Analytics - praca w agencji marketingowej
Poznan
NR REF.: 1132668
Dla naszego klienta, agencji marketingowej poszukujemy kandydatów na stanowisko Digital Analytics Specialist
W nowej roli będziesz odpowiedzialny za kreowanie analiz ruchu w środowisku webowym, tagowanie błędów oraz wyciąganie wniosków. W codziennej pracy będziesz opracowywał raporty i rekomendacje na bazie zbieranych danych, monitorował i analizował efektywność prowadzonych działań w kontekście analitycznym. Szukał rozwiązań oraz definiował obszary mające wpływ na jej poprawę i ich optymalizację.
W swojej codziennej pracy będziesz miał możliwość wykorzystania środowisk oraz narzędzi analitycznych (Google Analytics, Google Tag Manager, Adobe Analytics, Hotjar, Facebook Analytics). Od kandydatów oczekujemy znajomości i doświadczenia przy wdrażaniu skryptów trakujących (GA/GTM/Adobe), merytorycznej wiedzy z zakresu Marketing Automation oraz znajomości języka angielskiego w stopniu komunikatywnym. Idealny kandydat to osoba posiadająca umiejętność analitycznego myślenia, komunikatywna, zorganizowana oraz nastawiona na realizację powierzonych zadań.
Oferujemy zatrudnienie w oparciu u umowę o pracę, z wynagrodzeniem od 8000 do 10000 tys. zł brutto, z możliwością współpracy długofalowej. Ponadto zapewniamy atrakcyjne benefity pozapłacowe (opiekę medyczną oraz kartę Multisport), ciekawą i pełną wyzwań pracę w jednej z największych, niezależnych agencji reklamowych w Polsce
Jeśli ta oferta jest idealna dla Ciebie, kliknij ‘Aplikuj’ i prześlij nam swoje aktualne cv. Jeśli ta oferta nie jest dopasowana do Twoich oczekiwań, a poszukujesz obecnie pracy, skontaktuj się z nami.
Poznan
NR REF.: 1132668
Dla naszego klienta, agencji marketingowej poszukujemy kandydatów na stanowisko Digital Analytics Specialist
W nowej roli będziesz odpowiedzialny za kreowanie analiz ruchu w środowisku webowym, tagowanie błędów oraz wyciąganie wniosków. W codziennej pracy będziesz opracowywał raporty i rekomendacje na bazie zbieranych danych, monitorował i analizował efektywność prowadzonych działań w kontekście analitycznym. Szukał rozwiązań oraz definiował obszary mające wpływ na jej poprawę i ich optymalizację.
W swojej codziennej pracy będziesz miał możliwość wykorzystania środowisk oraz narzędzi analitycznych (Google Analytics, Google Tag Manager, Adobe Analytics, Hotjar, Facebook Analytics). Od kandydatów oczekujemy znajomości i doświadczenia przy wdrażaniu skryptów trakujących (GA/GTM/Adobe), merytorycznej wiedzy z zakresu Marketing Automation oraz znajomości języka angielskiego w stopniu komunikatywnym. Idealny kandydat to osoba posiadająca umiejętność analitycznego myślenia, komunikatywna, zorganizowana oraz nastawiona na realizację powierzonych zadań.
Oferujemy zatrudnienie w oparciu u umowę o pracę, z wynagrodzeniem od 8000 do 10000 tys. zł brutto, z możliwością współpracy długofalowej. Ponadto zapewniamy atrakcyjne benefity pozapłacowe (opiekę medyczną oraz kartę Multisport), ciekawą i pełną wyzwań pracę w jednej z największych, niezależnych agencji reklamowych w Polsce
Jeśli ta oferta jest idealna dla Ciebie, kliknij ‘Aplikuj’ i prześlij nam swoje aktualne cv. Jeśli ta oferta nie jest dopasowana do Twoich oczekiwań, a poszukujesz obecnie pracy, skontaktuj się z nami.
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.