Dziękujemy za korzystanie z infoPraca. Data wydruku 23/10/2018.

Specjalista ds. Customer Service z językiem niemieckim

Kraków, małopolskie

Hays Office

Opis stanowiska pracy

Specjalista ds. Customer Service z językiem niemieckim
Kraków
NR REF.: 1109845

Dla naszego Klienta – międzynarodowej firmy outsourcingowej zlokalizowanej w Krakowie, poszukujemy kandydatów na stanowisko Customer Service Specialist.

Szukamy osób z dobrą znajomością języka niemieckiego oraz angielskiego (w mowie i w piśmie), z dobrymi umiejętnościami komunikacyjnymi, która chciałaby rozwijać się w międzynarodowym środowisku. Dodatkowym atutem będzie wcześniejsze doświadczenie w obszarze biznesowym. Zadania na tym stanowisku obejmują wsparcie klientów wewnętrznych firmy z zachowaniem najwyższej jakości obsługi – kontakt z Klientem, reakcję na potrzeby Klientów, odpowiadanie na zgłoszenia telefoniczne oraz mailowe i raportowanie do osób przełożonych.

Nasz Klient oferuje atrakcyjne wynagrodzenie wraz z szerokim pakietem benefitów, elastyczne godziny pracy i możliwość rozwoju w międzynarodowych strukturach.

Prezentacja firmy

Zespół HAYS Office Support specjalizuje się usługach cross-dywizyjnych i ukierunkowany... jest na poszukiwanie pracowników do działów administracji, kandydatów specjalizujących się w zagadnieniach HR, czy też osób do Call Centre/BPO.
W ramach specjalizacji HAYS Office Suport obsługiwane są następujące jednostki: obsługa biura / sekretariat (od stanowisk asystentów i młodszych specjalistów, po stanowiska HR Manager, Office Manager itp.), zasoby ludzkie (HR Direktor, HR Advisor, stanowiska specjalistyczne w działach HR) oraz Contact Cetle/BPO.


At HAYS Office Support our expert consultants provide exceptional cross-divisional service to candidates and clients alike by placing candidates across all levels of administrative, HR and Call Centre/BPO roles. Within this specialism we operate 3 units: Office Support/Secretarial (from office junior and data entry roles up to administration manager, office manager and project management positions), Human Resources (HR Manager and Director roles as well as HR Advisor , Generalist and Specialist jobs), Contact Centre/BPO (from Agent / Advisor level positions in inbound service & sales, inbound or outbound customer service representatives to centre team leader and team manager, as well as call centre trainer and operations director roles).
  Rozwiń

Informacje dodatkowe

Ostatnia aktualizacja:
27/08/2018
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas nieokreślony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
1 rok
Min. wykształcenie:
Policealne
Branża / kategoria:
Praca Obsługa klienta
do góry