#

Specjalista ds. Customer Experience

Alior Bank S.A.

Gdańsk, pomorskie

Alior Bank S.A.

Specjalista ds. Customer Experience

Alior Bank S.A.

Jeśli jesteś osobą, która:

  • swobodnie formułuje myśli i redaguje teksty -  posiada tzw .„lekkość pióra
  • cechuje się komunikatywnością i otwartością na otoczenie, elokwencją, logiką w myśleniu i słowie, opanowaniu, odpowiedzialnością za słowa, doskonałą prezentacją i umiejętnościami negocjacji
  • jest nastawiona na działanie w oparciu o najwyższą jakość
  • łatwo nawiązuje kontakty i buduje relacje międzyludzkie
  • lubi pracę w zmiennym środowisku i pod presją czasu
  • zna MS Excel oraz Power Point w stopniu zaawansowanym i potrafi przygotowywać prezentacje
  • posiada doświadczenie w projektowaniu doświadczeń językowych (będzie to dodatkowym atutem)

Mamy dla Ciebie pracę, która polega na:

  • poprawie doświadczeń klienta w obszarze komunikacji z Bankiem
  • tworzeniu tekstów w prostym języku
  • redagowaniu tekstów na prosty język
  • planowaniu działań z zakresu prostej komunikacji
  • przygotowaniu odpowiednich materiałów dla Zarządu i pracowników organizacji
  • realizacji działań związanych z maksymalizacją poziomu jakości obsługi Klienta Indywidualnego i Biznesowego
  • współpracy z Zespołem Customer Experience i innymi jednostkami Banku

Oferujemy:

  • zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
  • udział w ciekawych i rozwijających projektach
  • pakiet socjalny (karta MultiSport, prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie, programy zniżkowe i lojalnościowe, sekcje sportowe)
  • wynagrodzenie dostosowane do wiedzy i doświadczenia

Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.
Alior Bank S.A.

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi