Dziękujemy za korzystanie z infoPraca.pl. Data wydruku 22/04/2019.

Specjalista ds. controllingu/księgowości

Siechnice, dolnośląskie

Adecco Poland Sp. z o.o.

Opis stanowiska pracy

Oferujemy:

  • Umowa na zastępstwo - możliwość zdobycia doświadczenia,
  • Atrakcyjne warunki pracy,
  • Szeroki wybór szkoleń,
  • Szereg benefitów, w tym m.in.: dodatkowa opieka medyczna, ubezpieczenie grupowe.

Główne zadania:

  • Sporządzenie analiz i raportów,
  • Sprawdzanie poprawności dekretacji księgowej,
  • Uzgadnianie kont,
  • Tworzenie rezerw na koszty,
  • Kalkulowanie kosztów produktów,
  • Wsparcie w procesach kontroli wewnętrznej,
  • Przygotowywanie prognoz.

Wymagania:

  • Min. 3 lata doświadczenia w obszarze controllingu lub księgowości,
  • Dobra znajomość przepisów podatkowych (VAT, CIT) i rachunkowych w praktyce,
  • Biegła znajomość Excel,
  • Zdolność analitycznego myślenia,
  • Znajomość systemów ERP (preferowany JDE),
  • Dobra znajomość języka angielskiego.
Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie aktualnego CV.


Numer referencyjny: SP/03/2019/WRC/AG

Prezentacja firmy

Adecco Poland Sp. z o.o. należy do międzynarodowej korporacji Adecco S.A. - światowego... lidera wśród firm doradztwa personalnego, który posiada 5600 placówek w 60 krajach. W Polsce działamy od 1994 roku. Swoją wiedzą i doświadczeniem służymy w ponad 30 lokalizacjach na terenie kraju. W 2013 roku pracę dzięki Adecco Poland znalazło ponad 26 000 osób. Adecco Poland Sp. z o.o. jest Agencją Zatrudnienia nr 364.   Rozwiń

Informacje dodatkowe

Ostatnia aktualizacja:
26/03/2019
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Umowa na zastępstwo
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
2 lata
Min. wykształcenie:
Średnie ogólnokształcące
Branża / kategoria:
Praca Audyt / księgowość / kontrola skarbowa , Praca Biuro / Dokumentacja
do góry