Opis stanowiska pracy

Clovin S.A/ 

 

Obowiązki:

  • wdrażanie procedur bezpieczeństwa,
  • zapoznawanie pracowników z instrukcjami bezpieczeństwa,
  • sprawdzanie stanu technicznego pomieszczeń pracy (alarmów, czujników dymu oraz wyjść awaryjnych),
  • monitoring wizyjny i informowanie przełożonego o wszelkich niezgodnościach,
  • utrzymanie oraz ulepszanie systemu BHP i ochrony przeciwpożarowej,
  • kontrola warunków pracy i zgodności z zasadami BHP,
  • przechowywanie wyników testów i diagnoza szkodliwych czynników w środowisku pracy,
  • udział w ocenie ryzyka zawodowego,
  • udział w ustalaniu okoliczności i przyczyn wypadków przy pracy oraz zachorowań na choroby zawodowe, a także opracowywanie związanych z tym wniosków oraz raportów.

 

Wymagania:

  • doświadczenie na podobnym stanowisku,
  • znajomość zagadnień prawa pracy, regulacji BHP i ochrony przeciwpożarowej,
  • kompetencje do przeprowadzenia szkoleń z zakresu BHP i ochrony przeciwpożarowej,
  • świadomość kulturowa/ docenianie różnorodności, umiejętność pracy w zespole, odpowiedzialność i orientacja na klienta.

 

Oferujemy:

  • możliwości rozwoju,,
  • narzędzia pracy,
  • niezależne stanowisko z wyzwaniami.

Prezentacja firmy

Firma Clovin s.a. istnieje na rynku od 20 lat. Jesteśmy producentem che... Rozwiń

Dodatkowe informacje

Ostatnia aktualizacja:
30/03/2020
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas nieokreślony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
mniej niż 1 rok
Min. wykształcenie:
Średnie ogólnokształcące
Branża / kategoria:
Praca BHP / Ochrona środowiska, Praca Biuro / Dokumentacja, Praca Instalacje / Utrzymanie / Serwis

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi