Trenkwalder jest jednym z liderów w branży HR w Polsce, specjalizując się w rekrutacjach, outsourcingu i doradztwie personalnym. Jesteśmy częścią Trenkwalder Group AG, która od ponad 30 lat świadczy usługi HR w 17 krajach Europy, wspierając kandydatów oraz firmy w realizacji ich celów zawodowych i biznesowych.
Aktualnie dla naszego klienta poszukujemy osób na stanowisko:
Specjalista ds. BHP (m/k)
Miejsce pracy: SochaczewObowiązki:
Wymagania:
Oferujemy:
- utrzymanie i doskonalenie systemu bezpieczeństwa i higieny pracy oraz ppoż.,
- przeprowadzanie kontroli warunków pracy oraz przestrzegania przepisów i zasad bezpieczeństwa i higieny pracy,
- udział w opracowywaniu wewnętrznych zarządzeń i regulaminów dotyczących bezpieczeństwa i higieny pracy,
- udział w ustalaniu okoliczności i przyczyn wypadków przy pracy oraz zachorowań na choroby zawodowe, a także opracowywanie związanych z tym wniosków,
- przechowywanie wyników badań i pomiarów czynników szkodliwych dla zdrowia w środowisku pracy,
- udział w dokonywaniu oceny ryzyka zawodowego oraz nadzór nad obiegiem informacji w tym zakresie,
- konsultacje i doradztwo w zakresie realizacji ustawowych zadań ochrony przeciwpożarowej na terenie zakładu,
- identyfikacja obszarów do poprawy, analiza oraz optymalizacja procesów zgodnie z metodyką Lean Manufacturing,
- analizowanie procesów produkcyjnych pod kątem wyeliminowania strat, usprawnień pracy poszczególnych działów, zredukowania kosztów i zwiększenia wydajności procesów,
- wspieranie budowania świadomości Lean wśród pracowników, propagowanie kultury i filozofii Lean Manufacturing.
Wymagania:
- wykształcenie wyższe (wskazane kierunkowe w zakresie BHP lub inne - spełniające aktualne kryteria prawne dla pracowników służby bhp oraz osób pełniących nadzór p.poż),
- minimum 2-letnie doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku w firmie produkcyjnej,
- znajomość przepisów z zakresu prawa pracy, bezpieczeństwa i higieny pracy, przepisów ppoż.,
- posiadanie uprawnień do przeprowadzania szkoleń wstępnych/okresowych z zakresu bhp/ppoż.,
- znajomość narzędzi Lean Management oraz doświadczenie w koordynacji projektów z tego obszaru,
- znajomości języka angielskiego w stopniu umożliwiającym efektywną komunikację,
- komunikatywność i łatwość nawiązywania relacji z ludźmi.
Oferujemy:
- stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę, w godzinach 8:00-16:00,
- możliwość rozwoju w międzynarodowej firmie,
- ciekawą, pełną wyzwań pracę,
- wszelkie niezbędne nowoczesne narzędzia pracy,
- dodatkowe świadczenia, w tym prywatną opiekę medyczną, dofinansowanie posiłków i pakietu sportowego.
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.