Jeśli szukasz ciekawych wyzwań oraz pragniesz zdobyć doświadczenie w firmach o różnym profilu działalności (produkcja, handel, administracja, usługi), to ta propozycja jest skierowana do Ciebie.
Specjalista ds. bhp i ppoż.
Pracodawca: ukrytyMiejsce pracy: Częstochowa
Zadania:
- Realizacja obowiązków służby BHP zgodnie z Rozporządzeniem Rady Ministrów;
- Przeprowadzanie bieżących kontroli (audytów) w zakresie BHP oraz Ochrony Przeciwpożarowej;
- Sporządzanie i nadzorowanie dokumentacji oraz raportów w zakresie BHP i ppoż.;
- Wdrażanie procedur, instrukcji oraz przepisów BHP i ppoż. w zakładach pracy;
- Koordynacja przestrzegania obowiązujących procedur z zakresu BHP i ppoż.;
- Prowadzenie wstępnych i okresowych szkoleń oraz instruktażu ogólnego z dziedziny bezpieczeństwa i higieny pracy i ppoż., dla pracowników rozpoczynających pracę oraz zmieniających stanowisko;
- Ustalanie okoliczności i przyczyn ewentualnych wypadków przy pracy oraz prowadzenie ich postępowań i rejestrów;
- Prowadzenie rejestrów i analiz dot. obszarów BHP;
- Dokonywanie oceny ryzyka zawodowego;
- Współpraca z jednostkami zewnętrznymi i administracji państwowej w obszarze BHP i PPOŻ, tj.PIP, Straż Pożarna, Sanepid;
- Współpraca z dostawcami zewnętrznymi w obszarze BHP i PPOŻ;
- Sprawdzanie podręcznego sprzętu gaśniczego;
- Doradztwo w zakresie przepisów oraz wymagań BHP;
- Organizacja oraz ewidencjonowanie badań środowiska pracy;
- Kontrolowanie stanu BHP i PPOŻ w zakładach pracy zgodnie z przepisami prawnymi, doradztwo w tym zakresie oraz pomoc w eliminacji stwierdzonych lub potencjalnych zagrożeń;
- Sporządzanie i opiniowanie instrukcji BHP oraz instrukcji bezpieczeństwa pożarowego.
Wymagania:
- Wykształcenie wyższe (kierunkowe: zarządzanie bezpieczeństwem i higieną pracy);
- Min. 2 – letnie doświadczenie;
- Poparta praktyką, wiedza z zakresu przepisów wymogów prawnych i norm z zakresu BHP;
- Uprawnienia inspektora ochrony PPOŻ;
- Samodzielność i umiejętność organizacji pracy własnej;
- Prawo jazdy kat. B – częsty wyjazdy do klientów firmy;
- Dobra znajomość pakietu MS Office;
- Dyspozycyjność.
Oferujemy:
- Stabilne warunki zatrudnienia;
- Pełną wyzwań pracę w małym zespole z perspektywą na realny rozwój zawodowy;
- Miłą atmosferę w pracy:
- Możliwość zdobycia doświadczenia w różnych obszarach funkcjonowania zakładów pracy;
- Ubezpieczenie na życie;
- Zatrudnienie w ramach umowy o pracę na 1,0 etatu na – pierwsza umowa na czas określony.
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.