Opis stanowiska pracy
Zakres czynności:
Samodzielna realizacja zadań z zakresu badania i analizowania potrzeb w obszarze jakości prowadzonych rozmów, kontaktów mailowych oraz pozostałych zgłoszeń elektronicznych z Klientami, w szczególności:
- bieżące prowadzenie badania jakości w mobilnych kanałach obsługi,
- prowadzenie i raportowanie KPI jakościowych,
- weryfikacja i uzgadnianie z właścicielami biznesowymi kart oceny jakości dla mobilnych kanałów,
- weryfikacja ankiet "zadowolenia klienta" w kanałach mobilnych,
- raportowanie realizowanych procesów badania jakości (zadowolenia klienta) we wszystkich kanałach kontaktu,
- weryfikacja procesów obsługi i zgłaszanie zagrożeń i luk w procesach w oparciu o wnioski z realizowanych procesów badania jakości,
- współudział przy opracowaniu i opiniowaniu wdrażanych procesów i narzędzi obsługi w mobilnych kanałach,
- współudział przy opracowaniu programów naprawczych,
- zarządzanie i raportowanie reklamacji wpływających mobilnymi kanałami (w tym przekazywanie spraw do sekcji poszczególnych kanałów obsługi spraw, monitorowanie statusu ich realizacji),
- pozostałe prace administracyjno-biurowe związane z obsługiwanym obszarem.
Wymagania:
- wykształcenie min. średnie, mile widziane wyższe ekonomiczne, projektowe i itp.
- mile widziane doświadczenie zawodowe związane z obsługą Klientów w Call Center,
- dobra znajomość MS Office (głównie Excel, PowerPoint, Outlook),
- mile widziane umiejętności w zakresie zarządzania procesami,
- bardzo dobra organizacja pracy, samodzielność i umiejętność rozwiązywania problemów,
- umiejętność pracy w dynamicznie zmieniających się warunkach oraz pod presją czasu,
- wysoko rozwinięte umiejętności analityczne.
Oferujemy:
- ciekawą, pełną nowych wyzwań pracę w dużej korporacyjnej firmie,
- szkolenia wewnętrzne i zewnętrzne oraz dostęp bieżący do platformy e-learningowej,
- wynagrodzenie zasadnicze adekwatne do posiadanych umięjętności, premia kwartalna, inne świadczenia,
- możliwość podwyższenia kwalifikacji zawodowych oraz poszerzenie lub zdobycie doświadczenia w zakresie rozliczania projektów informatycznych,
- możliwość pracy w czasie nominalnym lub równoważnym,
Wszystkim kandydatom zapewniamy pełną dyskrecję.
Zastrzegamy sobie prawo do kontaktu z wybranymi osobami.
Zainteresowane osoby prosimy o przesłanie aplikacji (CV) w języku polskim.
W aplikacji prosimy o umieszczenie klauzuli ZGODNIE z poniższą treścią:
"Wyrażam zgodę na przetwarzanie podanych przeze mnie moich danych osobowych przez agencję, w celu realizacji procesu rekrutacyjnego na stanowisko wymienione w ogłoszeniu, zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/we (Dz.Urz. UE L 119 z 4.5.2016 r.). Oświadczam, że zostałam/zostałem powiadomiona/powiadomiony o tym, że podanie przeze mnie danych osobowych jest dobrowolne, jak również o tym, że przysługuje mi prawo do cofnięcia niniejszej zgody w każdym czasie, przy czym cofnięcie zgody na przetwarzanie danych osobowych jest równoznaczne z z rezygnacją z dalszego udziału w tym procesie rekrutacyjnym."
Prezentacja firmy
Firma "ZoltOs.pl” Agencja Pracy Tymczasowej i Pośrednictwa Pracy działa ...
Firma "ZoltOs.pl” Agencja Pracy Tymczasowej i Pośrednictwa Pracy działa z sukcesem na gliwickim rynku od kilku lat.Stawiamy sobie za cel wspieranie pracodawców w rekrutacji pracowników na stanowiska administracyjno-biurowe różnego szczebla.Specjalizujemy się w leasingu pracowniczym, to jest wynajmie pracowników pod kątem konkretnych projektów i na określone terminy oraz pozyskiwaniem wyselekcjonowanych kandydatów, którzy docelowo znajdują zatrudnienie w strukturach organizacyjnych klientów.Certyfikat Agencji 10301
Rozwiń
Dodatkowe informacje
- Ostatnia aktualizacja:
- 16/08/2022
- Wymiar etatu:
- Pełny etat
- Rodzaj umowy:
- Na czas określony
- Liczba wakatów:
- 1
- Min. doświadczenie:
- 2 lata
- Min. wykształcenie:
- Średnie ogólnokształcące
- Branża / kategoria:
- Praca Call Center / Telemarketing, Praca IT - Kontrola jakości, Praca IT - Project Management