#

Specjalista ds. badania jakości - Katowice

ZoltOs.pl Aleksandra Żółtowska-Ostroszczyk

Katowice, śląskie

Opis stanowiska pracy

Zakres czynności:

Samodzielna realizacja zadań z zakresu badania i analizowania potrzeb w obszarze jakości prowadzonych rozmów, kontaktów mailowych oraz pozostałych zgłoszeń elektronicznych z Klientami, w szczególności: 

    • bieżące prowadzenie badania jakości w mobilnych kanałach obsługi,
    • prowadzenie i raportowanie KPI jakościowych,
    • weryfikacja i uzgadnianie z właścicielami biznesowymi kart oceny jakości dla mobilnych kanałów,
    • weryfikacja ankiet "zadowolenia klienta" w kanałach mobilnych,
    • raportowanie realizowanych procesów badania jakości (zadowolenia klienta) we wszystkich kanałach kontaktu,
    • weryfikacja procesów obsługi i zgłaszanie zagrożeń i luk w procesach w oparciu o wnioski z realizowanych procesów badania jakości,
    • współudział przy opracowaniu i opiniowaniu wdrażanych procesów i narzędzi obsługi w mobilnych kanałach,
    • współudział przy opracowaniu programów naprawczych,
    • zarządzanie i raportowanie reklamacji wpływających mobilnymi kanałami (w tym przekazywanie spraw do sekcji poszczególnych kanałów obsługi spraw, monitorowanie statusu ich realizacji),
    • pozostałe prace administracyjno-biurowe związane z obsługiwanym obszarem.

Wymagania:

  • wykształcenie min. średnie, mile widziane wyższe ekonomiczne, projektowe i itp.
  • mile widziane doświadczenie zawodowe związane z obsługą Klientów w Call Center,
  • dobra znajomość MS Office (głównie Excel, PowerPoint, Outlook),
  • mile widziane umiejętności w zakresie zarządzania procesami,
  • bardzo dobra organizacja pracy, samodzielność i umiejętność rozwiązywania problemów,
  • umiejętność pracy w dynamicznie zmieniających się warunkach oraz pod presją czasu,
  • wysoko rozwinięte umiejętności analityczne.

 


Oferujemy:

  • ciekawą, pełną nowych wyzwań pracę w dużej korporacyjnej firmie,
  • szkolenia wewnętrzne i zewnętrzne oraz dostęp bieżący do platformy e-learningowej,
  • wynagrodzenie zasadnicze adekwatne do posiadanych umięjętności, premia kwartalna, inne świadczenia,
  • możliwość podwyższenia kwalifikacji zawodowych oraz poszerzenie lub zdobycie doświadczenia w zakresie rozliczania projektów informatycznych,
  • możliwość pracy w czasie nominalnym lub równoważnym,

Wszystkim kandydatom zapewniamy pełną dyskrecję.

Zastrzegamy sobie prawo do kontaktu z wybranymi osobami.

Zainteresowane osoby prosimy o przesłanie aplikacji (CV) w języku polskim.

W aplikacji prosimy o umieszczenie klauzuli ZGODNIE z poniższą treścią:

"Wyrażam zgodę na przetwarzanie podanych przeze mnie moich danych osobowych przez agencję, w celu realizacji procesu rekrutacyjnego na stanowisko wymienione w ogłoszeniu, zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/we (Dz.Urz. UE L 119 z 4.5.2016 r.). Oświadczam, że zostałam/zostałem powiadomiona/powiadomiony o tym, że podanie przeze mnie danych osobowych jest dobrowolne, jak również o tym, że przysługuje mi prawo do cofnięcia niniejszej zgody w każdym czasie, przy czym cofnięcie zgody na przetwarzanie danych osobowych jest równoznaczne z z rezygnacją z dalszego udziału w tym procesie rekrutacyjnym."

 


Prezentacja firmy

Firma "ZoltOs.pl” Agencja Pracy Tymczasowej i Pośrednictwa Pracy działa ... Rozwiń

Dodatkowe informacje

Ostatnia aktualizacja:
16/08/2022
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas określony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
2 lata
Min. wykształcenie:
Średnie ogólnokształcące
Branża / kategoria:
Praca Call Center / Telemarketing, Praca IT - Kontrola jakości, Praca IT - Project Management

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi