Dziękujemy za korzystanie z infoPraca.pl. Data wydruku 22/04/2019.

Specjalista ds. archiwizacji

Wrocław, dolnośląskie

Adecco Poland Sp. z o.o.

Opis stanowiska pracy

Oferujemy:
- zatrudnienie na podstawie umowy o pracę tymczasową,
- pracę w dynamicznym zespole,
- możliwość zdobycia cennego doświadczenia oraz rozwoju zawodowego,
- atrakcyjne wynagrodzenie,
- praca w centrum Wrocławia (Plac Bema).


Oczekujemy:
- bardzo dobrej obsługi komputera oraz pakietu Office w szczególności programu Microsoft Excel,
- dokładności i rzetelności w wykonywanej pracy,
- umiejętności pracy z danymi,
- mile widziane: doświadczenie na podobnym stanowisku.


Zadania:
- import baz danych do systemu teleinformatycznego,
- weryfikacja przetwarzanych dokumentów pod kątem ilościowym oraz jakościowym,
- tworzenie zestawień, raportów oraz analiz,
- wykrywanie nieprawidłowości w systemie teleinformatycznym oraz zgłaszanie usprawnień,
- współpracę z pracownikami z pozostałych jednostek firmy,
- dbałość o wydajność oraz poprawność wprowadzonych rozwiązań.

Osoby zainteresowane zapraszam do złożenia aktualnego CV :)



Numer referencyjny: IA/03/2019/WRC/MS

Prezentacja firmy

Adecco Poland Sp. z o.o. należy do międzynarodowej korporacji Adecco S.A. - światowego... lidera wśród firm doradztwa personalnego, który posiada 5100 placówek w ponad 60 krajach. W Polsce działamy od 1994 roku. Swoją wiedzą i doświadczeniem służymy w ponad 50 lokalizacjach na terenie kraju. W 2015 roku pracę dzięki Adecco Poland znalazło ponad 60 000 osób.
Adecco Poland Sp. z o.o. jest Agencją Zatrudnienia nr 364.
  Rozwiń

Informacje dodatkowe

Ostatnia aktualizacja:
30/03/2019
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas określony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
Bez doświadczenia
Min. wykształcenie:
Bez wykształcenia
Branża / kategoria:
Praca Administracja biurowa
do góry