Dziękujemy za korzystanie z infoPraca.pl. Data wydruku 21/04/2019.

Specjalista ds. aplikacji IT (interfejsy w systemach CRM)

Opole, opolskie

Tauron Obsługa Klienta Sp. z o.o.

Opis stanowiska pracy

Nr ref: TOK/2018/136/a/
Miejsce pracy: Wrocław/ Kraków/ Wadowice/ Tarnów/ Bielsko-Biała/ Opole

 

Wymagania

  • Umiejętności pisania złożonych selectów i analizowania procedur składowanych w T SQL lub PL/SQL
  • Doświadczenia w tworzeniu widoków bazodanowych
  • Doświadczenia w administrowaniu aplikacjami internetowymi jako inżynier 2. lub 3. linii wsparcia (minimum 2 lata)

 

Zakres obowiązków

  • Monitorowanie pracy interfejsów i reagowanie na błędy w interfejsach
  • Pomoc użytkownikom systemów (praca na 2. linii wsparcia)
  • Prace administracyjne w systemach IT z obszaru CRM
  • Współpraca z firmami zewnętrznymi w zakresie utrzymania, modyfikacji i rozbudowy systemów z obszaru CRM

 

Oferujemy

  • Możliwość współpracy z doświadczonym zespołem, na co dzień koordynującym sprawne utrzymanie systemów IT dla całej Grupy TAURON
  • Udział w projektach na rzecz Grupy TAURON
  • Umowa o pracę i system premii motywacyjnej
  • Pakiet benefitów m.in.: prywatna opieka medyczna, Karta MultiSport, dofinansowanie do wypoczynku, ubezpieczenia grupowe, dostęp do platformy e learning, dodatkowy dzień wolny z okazji Dnia Energetyka, akcje wolontaryjne dla pracowników Grupy TAURON, Pracowniczy Program Emerytalny, dodatkowe świadczenia w ramach ZFŚS

 

Osoby zainteresowane prosimy o aplikowanie bezpośrednio poprzez portal.

Prezentacja firmy

TAURON Obsługa Klienta sp. z o.o. świadczy usługi na rzecz Klientów wewnętrznych w ramach... Grupy TAURON, czyli innych spółek Grupy oraz ich Klientów.

W ramach 4 Centrów Usług Wspólnych TAURON Obsługa Klienta świadczy następujące usługi:
Finansowo-księgowe (Centrum Usług Wspólnych Rachunkowość)
Teleinformatyczne i informatyczne (Centrum Usług Wspólnych IT)
Kadrowo-płacowe (Centrum Usług Wspólnych HR)
Obsługę Klienta zewnętrznego (Centrum Usług Wspólnych Obsługa Klienta)

Spółka prowadzi ponadto obsługę kancelaryjną innych spółek Grupy TAURON, a także koordynuje projekty rozwojowe na ich zlecenie.
  Rozwiń

Informacje dodatkowe

Ostatnia aktualizacja:
11/04/2019
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas nieokreślony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
2 lata
Min. wykształcenie:
Wyższe magisterskie
Branża / kategoria:
Praca IT - Bazy danych , Praca IT - Kontrola jakości , Praca IT - Programowanie / Analizy
do góry