Dziękujemy za korzystanie z infoPraca. Data wydruku 15/11/2018.

Specjalista ds. analizy cen z językiem francuskim

Łódź, łódzkie

Trenkwalder

Opis stanowiska pracy

Obowiązki:
  • współpraca z zespołami handlowymi i kierownikami produktów w celu maksymalizacji wolumenu i marży,
  • aktywne wsparcie zespołu obsługi klienta związane z blokami cenowymi, sporami cenowymi i innymi zapytaniami cenowymi,
  • codzienne wsparcie zespołu ds. sprzedaży i zarządzania produktem, w celu podjęcia decyzji o korzystnych cenach,
  • wspieranie funkcji Pricing Managera w utrzymaniu ogólnej rentowności w regionie poprzez optymalizację kompromisu cena / wolumen przy minimalnej erozji cen,
  • prowadzenie specjalnej analizy cen (sprzedaż PLR i marża - BI),
  • przygotowywanie książki cenowej,
  • bieżąca obsługa baz danych,
  • zarządzanie procesem i przestrzeganie zaleceń cenowych,
  • wdrożenie i monitorowanie wzrostu cen standardowych i cen specjalnych.

Wymagania:
  • wykształcenie wyższe (mile widziane kierunki: ekonomia, marketing),
  • doświadczenie w pracy w międzynarodowej organizacji - mile widziane,
  • bardzo dobra znajomość języków: angielskiego i francuskiego (B2/C1),
  • bardzo dobra znajomość aplikacji pakietu MS Office (w szczególności MS Excel),
  • wysoki poziom umiejętności analitycznych,
  • wysoki poziom komunikatywności, budowania kontaktów, relacji,
  • asertywność, kreatywność w działaniu i orientacja na cele.

Oferujemy:
  • stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę, bezpośrednio w strukturach firmy,
  • po okresie wdrożenia - w pełni samodzielne stanowisko pracy,
  • pracę w międzynarodowym środowisku, o rozbudowanej strukturze organizacyjnej,
  • pakiet szkoleń wdrażających i podnoszących umiejętności.

Prezentacja firmy

Od 2000 roku pomagamy naszym Klientom dotrzeć do właściwych pracowników. Oferujemy... szybki dostęp do określonych kwalifikacji, dajemy możliwość elastycznego kształtowania wielkości zatrudnienia.

Na co dzień do działów produkcyjnych, administracyjnych, logistycznych, informatycznych, kadrowych, i innych oddelegowujemy ponad 1000 osób. W ciągu ostatnich 3 lat ponad 5000 osób pracowało dla naszych Klientów.

Nasza działalność jest prawnie umotywowana, jako jedna z pierwszych firm uzyskaliśmy certyfikaty Ministerstwa Gospodarki i Pracy w zakresie:
Agencji Pracy Tymczasowej (nr 136/3), Doradztwa Personalnego (nr 136/2) oraz Pośrednictwa Pracy (nr 136/1a).

W roku 2004 odpowiadając na wzmożone zainteresowanie praca w Unii Europejskiej uzyskaliśmy kolejny certyfikat na Pośrednictwo do pracy za granicą obywateli polskich u pracodawców zagranicznych (nr 136/1b)
Dzięki naszemu zaangażowaniu oraz rzetelności w świadczeniu usług pozyskaliśmy znaczne grono klientów, którzy udzielili nam swoich referencji.

W roku 2005 zostaliśmy zaproszeni do uczestnictwa w Związku Agencji Pracy Tymczasowej (ZAPT). Jest to najdłużej działająca i najbardziej prestiżowa organizacja skupiająca firmy z branży, obecnie funkcjonująca pod nazwą Polskie Forum HR. Firmy w niej zrzeszone za główne zadanie postawiły sobie przestrzeganie Kodeksu Postępowania Etycznego określającego profesjonalne standardy świadczenia usług w zakresie dostarczania pracowników tymczasowych oraz opieki nad tymi pracownikami. Kodeks ten obowiązuje wszystkie firmy członkowskie, które pragną by w niedalekiej przyszłości zasady w nim zawarte stały się obowiązującymi w branży.
Jesteśmy również zrzeszeni w Polskiej Konfederacji Pracodawców Prywatnych "Lewiatan".

W lipcu 2007 nastąpiło połączenie Trenkwalder z Benefit -dało to naszym Klientom ujednolicenie pod jednym szyldem międzynarodowego doświadczenia i sprawdzonych narzędzi doradztwa personalnego z perfekcyjną znajomością lokalnego rynku.

www.trenkwalder.com
  Rozwiń

Informacje dodatkowe

Ostatnia aktualizacja:
12/11/2018
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas nieokreślony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
1 rok
Min. wykształcenie:
Wyższe magisterskie
Branża / kategoria:
Praca Inne
Zapisz ofertę
do góry