Opis stanowiska pracy
Zakres obowiązków:
- Tworzenie zestawień i raportów w obszarze obsługi klienta i sprzedaży.
- Przygotowanie analiz na potrzeby zarządzania w obszarze obsługi klienta i sprzedaży.
- Raportowanie efektywności funkcjonujących obszarów biznesowych w obszarze obsługi klienta.
- Opracowywanie i wdrażanie zasad raportowania zgodnie ze zleconym zapotrzebowaniem, w tym: analiza raportów
systemowych oraz identyfikacja obszarów do poprawy. - Praca na bardzo dużej ilości danych.
- Rozwój narzędzi, technik oraz systemów raportowania.
Wymagania:
- wykształcenie średnie, mile widziane wyższe kierunkowe z zakresu: ekonomia, matematyka, statystyka, informatyka, administracja, prawo,
- minimum 2 letnie doświadczenie w zakresie analitycznym (Obsługa Klienta i Sprzedaż; controlling)
- znajomość obsługi komputera i narzędzi: Microsoft Office - Excel i Access, SQL server,
- podstawowa wiedza z zakresu statystyki, prognozowania i symulacji,
- otwartość na poszukiwanie innowacyjnych rozwiązań,
- wysoki poziom umiejętności analitycznych i pracy z dużą ilością danych,
- umiejętność pracy w zespole, pod presją czasu i dynamicznie zmieniających się warunkach biznesowych,
- rzetelność i terminowość w wykonywaniu zadań,
- doskonała zdolność komunikacji i umiejętność pracy w zespole,
- silna motywacja do pracy i uczenia się,
- czynne prawo jazdy kategorii "B".
Co możemy Ci zaoferować?
• Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę tymczasową, z docelowym przejęciem przez Pracodawcę-Użytkownika.
• Możliwość rozwoju zawodowego w firmie energetycznej.
• Wynagrodzenie miesięczne, adekwatne do posiadanych umiejętności i doświadczenia, premię kwartalną, świadczenie energetyczne.
• Pracę pełną wyzwań w przyjaznej atmosferze.
• Szkolenia podwyższające Twoje kwalifikacje, jak też możliwość zdobycia nowego doświadczenia w zakresie prowadzonych spraw.
Wszystkim uczestniczącym w procesie rekrutacji zapewniamy pełną dyskrecję. Jeśli zainteresowała Cię nasza oferta zachęcamy do przesłania aplikacji.
W aplikacji prosimy również umieścić zgodę na przetwarzanie danych osobowych:
"Wyrażam zgodę na przetwarzanie podanych przeze mnie moich danych osobowych przez agencję, w celu realizacji procesu rekrutacyjnego na stanowisko wymienione w ogłoszeniu, zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/we (Dz.Urz. UE L 119 z 4.5.2016 r.). Oświadczam, że zostałam/zostałem powiadomiona/powiadomiony o tym, że podanie przeze mnie danych osobowych jest dobrowolne, jak również o tym, że przysługuje mi prawo do cofnięcia niniejszej zgody w każdym czasie, przy czym cofnięcie zgody na przetwarzanie danych osobowych jest równoznaczne z z rezygnacją z dalszego udziału w tym procesie rekrutacyjnym."
Certyfikat Agencji w KRAZ 10301
Prezentacja firmy
Firma "ZoltOs.pl” Agencja Pracy Tymczasowej i Pośrednictwa Pracy działa ...
Firma "ZoltOs.pl” Agencja Pracy Tymczasowej i Pośrednictwa Pracy działa z sukcesem na gliwickim rynku od kilku lat.Stawiamy sobie za cel wspieranie pracodawców w rekrutacji pracowników na stanowiska administracyjno-biurowe różnego szczebla.Specjalizujemy się w leasingu pracowniczym, to jest wynajmie pracowników pod kątem konkretnych projektów i na określone terminy oraz pozyskiwaniem wyselekcjonowanych kandydatów, którzy docelowo znajdują zatrudnienie w strukturach organizacyjnych klientów.Certyfikat Agencji 10301
Rozwiń
Dodatkowe informacje
- Ostatnia aktualizacja:
- 29/01/2023
- Wymiar etatu:
- Pełny etat
- Rodzaj umowy:
- Na czas określony
- Liczba wakatów:
- 1
- Min. doświadczenie:
- 2 lata
- Min. wykształcenie:
- Średnie ogólnokształcące
- Branża / kategoria:
- Praca Analityka, Praca Finanse, Praca Obsługa klienta