Opis stanowiska pracy
Szukasz pracy? Myślisz Transcom!
Jesteśmy liderem sektora BPO (Business Process Outsourcing) w Polsce i na świecie. Specjalizujemy się głównie w dziedzinie telefonicznej obsługi klienta. Nasze wieloletnie doświadczenie oparte jest na fundamentach 53 oddziałów zlokalizowanych w 21 krajach na całym świecie.
We wszystkich oddziałach zatrudniamy tysiące konsultantów, którzy obsługują ponad 60 000 klientów dziennie, w przeszło 33 językach. Trzy oddziały w Polsce –Olsztyn, Gdańsk, Białystok – tworzy ponad 1400 osób, które dzięki określonej ścieżce kariery mają szansę stać się ekspertami w dziedzinie telefonicznej obsługi lub sprzedaży. Mając różne doświadczenie, wykształcenie czy umiejętności, każdy z naszych pracowników ma możliwość odkrycia, w którym projekcie czuje się najlepiej.
Realizujemy projekty w 15 językach (m.in. polskim, angielskim, francuskim, niemieckim, włoskim czy szwedzkim) i oferujemy naszym pracownikom wsparcie w ich nauce. Mamy także świadomość jak ważne dla młodych ludzi są edukacja oraz rozwój, dlatego zapewniamy im elastyczny grafik oraz dostęp do szkoleń zewnętrznych i wewnętrznych. Dzięki takim działaniom i otwartemu podejściu do ludzi, umożliwiamy studentom oraz absolwentom uczelni wyższych rozpoczęcie i budowanie ciekawej ścieżki kariery zawodowej.
Zapraszamy do wzięcia udziału w rekrutacji na nowo otwierany projekt w naszym oddziale w Gdańsku - to doskonała szansa i okazja do rozwoju w ramach jego struktur.
Jako Specjalista ds. aktywnego utrzymania klienta będziesz odpowiedzialny/a za kontakt telefoniczny z obecnymi klientami naszej sieci, odpowiednie dobranie oferty do potrzeb użytkownika i potencjalną sprzedaż dodatkowych usług.
Oferujemy
- gwarantowane wynagrodzenie podstawowe
- atrakcyjne systemy prowizyjne
- grafik dopasowany do Twoich potrzeb oraz możliwości przełożonego:
- możliwą pracę od poniedziałku do piątku w godz. 9:00 - 21:00 oraz maksymalnie dwie soboty w godz. 9:00-15:00
- profesjonalne szkolenie na którym nauczymy Cię m.in. naszej oferty, technik sprzedaży oraz pracy z klientem
- jasno określona ścieżka kariery dla każdego konsultanta
- benefity m.in. dofinansowanie do karty Multisport, zniżki dla naszych pracowników u naszych partnerów (m.in. escape room, kawiarnie, bilard, kręgle), dofinansowanie do biletu miejskiego itd.
- relax room, strefa PlayStation oraz atrakcyjne wydarzenia w firmie
- dynamiczną pracę w przyjaznej atmosferze
Wymagania
- komunikatywność
- kreatywność
- kultura osobista
- odwaga do podejmowania nowych wyzwań
- wytrwałość w dążeniu do celu
- obsługa komputera
Prezentacja firmy
Transcom Worldwide Poland należy do grupy Transcom Worldwide - gl...
Transcom Worldwide Poland należy do grupy Transcom Worldwide - globalnego dostawcy usług w dziedzinie outsourcingu, który koncentruje się całkowicie na Klientach i ich obsłudze. Posiadamy 62 oddziały w 26 krajach na świecie. Nasi Konsultanci obsługują codziennie ponad 600.000 Klientów w 33 językach.
Główny oddział firmy znajduje się w Olsztynie i powstał w 2003 roku, od tego czasu prężnie się rozwija. Cały czas pozyskujemy nowych klientów, otwieramy innowacyjne projekty i tym samym tworzymy setki miejsc pracy.
Jesteśmy liderem w zakresie zarządzania relacjami z klientem w Olsztynie.
W naszym Contact Center obsługujemy klientów z wielu branż, w tym: branży motoryzacyjnej, bankowej, wydawniczej, telekomunikacyjnej, handlowej. Świadczymy usługi połączeń przychodzących, wychodzących oraz obsługi klienta za pomocą poczy e-mail, listu, chat i nie tylko.
Cenimy doświadczenie zawodowe naszych kandydatów, ale przyjmujemy też osoby, które dopiero zaczynają swoją karierę. U nas każdy przechodzi nie tylko profesjonalne szkolenie wstępne, ale również cały pakiet szkoleń podnoszących kwalifikacje i kompetencje zawodowe. Wszyscy nasi pracownicy piastujący wysokie stanowiska zaczynali od pracy jako Konsultanci ds. Obsługi Klienta.
Zapraszamy do sprawdzenia naszych aktualnych ofert pracy na profilu na Facebooku TranscomPoland
Rozwiń
Dodatkowe informacje
- Ostatnia aktualizacja:
- 22/05/2018
- Wymiar etatu:
- Pełny etat
- Rodzaj umowy:
- Na czas nieokreślony
- Liczba wakatów:
- 1
- Min. doświadczenie:
- Bez doświadczenia
- Min. wykształcenie:
- Średnie zawodowe
- Branża / kategoria:
- Praca Administracja biurowa, Praca Call Center / Telemarketing, Praca Obsługa klienta, Praca BPO / outsourcing, Praca Praca dla studenta