Trenkwalder jest jednym z liderów w branży HR w Polsce, specjalizując się w rekrutacjach, outsourcingu i doradztwie personalnym. Jesteśmy częścią Trenkwalder Group AG, która od ponad 30 lat świadczy usługi HR w 17 krajach Europy, wspierając kandydatów oraz firmy w realizacji ich celów zawodowych i biznesowych.
Aktualnie dla naszego klienta poszukujemy osób na stanowisko:
Specjalista ds. Administracyjnych (m/k)
Miejsce pracy: Elbląg, WarszawaObowiązki:
Wymagania:
Oferujemy:
- organizacja i koordynowanie wyjazdów pracowników na zagraniczne projekty,
- przygotowywanie planów i budżetów,
- przygotowywanie formularzy zgłoszeniowych, podatkowych,
- kwestie organizacji wiz/pozwoleń,
- briefing pracownika,
- przygotowywanie formularzy związanych z bezpieczeństwem w podroży,
- kontrola przepływu informacji, włączając dokumentację elektroniczną i papierową,
- przygotowywanie prezentacji, raportów, statystyk i podsumowań,
- umawianie i przygotowywanie spotkań,
- wsparcie kierownictwa oraz pracowników w realizacji celów, zadań oraz bieżących projektów,
- dodatkowe zadania operacyjne i administracyjne związane z funkcjonowaniem działu (zakupy, kontrola dokumentacji, archiwizacja, monitorowanie statusu bieżących projektów, wdrożenie nowych pracowników),
- nadzór nad prawidłowością prowadzonych procesów,
- wsparcie dla teamu planistów - osób planujących - inżynierów.
Wymagania:
- wykształcenie wyższe - mile widziane kierunki administracyjne lub pokrewne,
- biegła znajomość języka angielskiego w mowie i w piśmie, język niemiecki będzie dodatkowym atutem,
- mile widziane doświadczenie w dziele zakupów/logistyki,
- bardzo dobra znajomość pakietu MS Office,
- dobra organizacja pracy, dokładność, staranność,
- inicjatywa i samodzielność w działaniu,
- wysoko rozwinięte umiejętności komunikacyjne oraz wysoka,
- zaangażowanie i chęć zdobycia doświadczenia w środowisku międzynarodowym.
Oferujemy:
- możliwość rozwoju bezpośrednio w strukturach firmy,
- możliwość poszerzenia kompetencji zawodowych o nowe doświadczenia,
- umowę o pracę z pakietem dodatkowych benefitów,
- bardzo miłą atmosferę pracy :)
- możliwość pracy zdalnej.
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.