Praca o charakterze administracyjno-biurowym w siedzibie firmy przy ul. Międzyrzeckiej
we Wrocławiu. Praca przy komputerze, prowadzenie korespondencji pocztowej, fakturowanie, prowadzenie zestawień, obliczeń, prowadzenie magazynu, zamawianie towarów i usług, odbiór i przygotowywanie przesyłek. Załatwianie czynności administracyjnych, urzędowych i organizacyjnych na terenie Wrocławia i okolic.
Obsługa komputera.
Znajomość pakietów Office, programów do obsługi poczty elektronicznej.
Sumienność, dokładność i rzetelność w wykonywaniu obowiązków.
Mile widziane:
Znajomość programu Subiekt oraz Symfonia.
Wykształcenie lub doświadczenie w branży technicznej.
Znajomość jęz. angielskiego lub niemieckiego.
Prawo jazdy,
Mastermet Sp. z o.o. zajmuje się doradztwem technicznym i dostawą... Rozwiń
Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?
Utwórz powiadomienie e-mailZapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.