Rodzaj pracy: Pełny etat
Rodzaj umowy: Umowa na zastępstwo
Ilość wakatów: 1
Minimalne doświadczenie: 1 rok
Wykształcenie: Wyższe licencjackie
Branża: Praca Administracja biurowa
Zakres wykonywanych obowiązków:
- Współpraca z zarządcami budynków oraz firmami sprzątającymi
- Prowadzenie zakupów wyposażenia biura (umeblowanie, urządzenia). Zbieranie potrzeb w tym zakresie z innych lokalizacji, koordynowanie.
- Przeprowadzanie/koordynacja procesu likwidacji szkód
- Odprawy celne, współpraca z agencją celną
- Zarządzanie kartami i usługami Medicover, rozliczanie kosztów
- Zarządzanie kartami i usługami firmy Benefit, rozliczanie kosztów
Profil Kandydata:
- Doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku minimum 1-2 lata
- Mile widziane wykształcenie wyższe kierunkowe, albo średnie, poparte kursami i doświadczeniem
- Znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym
- Bardzo dobra znajomość pakietu MS Office
- Bardzo dobra organizacja i dyscyplina pracy
- Umiejętność koncentracji uwagi, podejmowania decyzji - często pod presją czasu
- Wysoka operatywność, odpowiedzialność oraz komunikatywność
Oferujemy
- Stabilne zatrudnienie - umowa o pracę
- Szeroki pakiet socjalny
- Wynagrodzenie adekwatne do powierzonych obowiązków
- Możliwość zdobycia ciekawego doświadczenia zawodowego i nowych umiejętności
- Świetną atmosferę pracy