#

Specjalista ds. administracji

Budimex S.A.

Pruszków, mazowieckie

Budimex S.A.

Specjalista ds. administracji

Do Twoich zadań należeć będzie:

  • współpraca z zewnętrznymi usługodawcami (kurierzy, dostawcy materiałów biurowych, pieczątek, wody, apteczki dla pracowników, gaśnic),
  • przygotowywanie niezbędnych dokumentów i materiałów na spotkania,
  • wsparcie biur zewnętrznych w zakresie dystrybucji niezbędnych materiałów,
  • składanie dokumentacji we wskazanych urzędach,
  • rejestracja i opisywanie faktur dotyczących administracji i zaopatrzenia,
  • czuwanie nad prawidłowym obiegiem dokumentów i informacji w firmie,
  • współpraca wewnątrz organizacji z innymi działami.

Od kandydatów oczekujemy:

  • doświadczenia na podobnym stanowisku,
  • bardzo dobrej organizacji pracy, umiejętności planowania i wyznaczania priorytetów,
  • umiejętności pracy zespołowej,
  • bardzo dobrej komunikacji,
  • etyki zawodowej i kultury osobistej,
  • zaangażowania i odpowiedzialności,umiejętności obsługi komputera, dobrej znajomości pakietu MS Office,

Kandydatom spełniającym nasze oczekiwania oferujemy:

  • stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
  • możliwość podnoszenia kwalifikacji oraz zdobycia cennego doświadczenia zawodowego,
  • ciekawą pracę w doświadczonym i pomocnym zespole oraz przyjazną atmosferę w pracy,
  • niezbędne narzędzia do pracy.
Zainteresowane osoby prosimy o przesyłanie aplikacji naciskając
przycisk aplikuj znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.
Budimex S.A. Budimex S.A.

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi