Specjalista ds. administracji
Polska Zachodnia Specjalista ds. administracji
Polska Zachodnia
NR REF.: 1108590
Twoja następna firma
Dla naszego Klienta – firmy z branży produkcyjnej poszukujemy kandydata na stanowisko Specjalisty ds. Administracyjnych. Lokalizacja pracy: Bolesławiec
Twoje następne stanowisko
Do obowiązków na tym stanowisku należeć będzie m.in.: zarządzanie organizacją biura, nadzór nad wydatkami administracyjnymi, zarządzanie flotą samochodową, przygotowywanie materiałów promocyjnych firmy, współpraca z dostawcami bieżących usług, jak również dbanie o pozytywny wizerunek firmy.
Czego potrzebujesz, aby osiągnąć sukces?
Od kandydatów oczekujemy bardzo dobrej znajomości języka angielskiego (min. B2), biegłej znajomości obsługi komputera (MS Office) oraz umiejętności organizowania pracy, dokładności i precyzji, systematyczności, jak również wysokich zdolności interpersonalnych i komunikacyjnych, Znajomość języka hiszpańskiego będzie dodatkowym atutem.
Co zyskujesz?
Nasz Klient oferuje zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę, możliwość rozwoju oraz awansu, udziału w ciekawych projektach oraz dodatkowe benefity (dofinansowanie do karty Multisport, prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie na życie).
Co powinieneś zrobić?
Jeśli ta oferta jest idealna dla Ciebie, kliknij ‘Aplikuj’ i prześlij nam swoje aktualne cv.
Jeśli ta oferta nie jest dopasowana do Twoich oczekiwań, a poszukujesz obecnie pracy, skontaktuj się z nami.
Polska Zachodnia
NR REF.: 1108590
Twoja następna firma
Dla naszego Klienta – firmy z branży produkcyjnej poszukujemy kandydata na stanowisko Specjalisty ds. Administracyjnych. Lokalizacja pracy: Bolesławiec
Twoje następne stanowisko
Do obowiązków na tym stanowisku należeć będzie m.in.: zarządzanie organizacją biura, nadzór nad wydatkami administracyjnymi, zarządzanie flotą samochodową, przygotowywanie materiałów promocyjnych firmy, współpraca z dostawcami bieżących usług, jak również dbanie o pozytywny wizerunek firmy.
Czego potrzebujesz, aby osiągnąć sukces?
Od kandydatów oczekujemy bardzo dobrej znajomości języka angielskiego (min. B2), biegłej znajomości obsługi komputera (MS Office) oraz umiejętności organizowania pracy, dokładności i precyzji, systematyczności, jak również wysokich zdolności interpersonalnych i komunikacyjnych, Znajomość języka hiszpańskiego będzie dodatkowym atutem.
Co zyskujesz?
Nasz Klient oferuje zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę, możliwość rozwoju oraz awansu, udziału w ciekawych projektach oraz dodatkowe benefity (dofinansowanie do karty Multisport, prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie na życie).
Co powinieneś zrobić?
Jeśli ta oferta jest idealna dla Ciebie, kliknij ‘Aplikuj’ i prześlij nam swoje aktualne cv.
Jeśli ta oferta nie jest dopasowana do Twoich oczekiwań, a poszukujesz obecnie pracy, skontaktuj się z nami.
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.