Dla naszego Klienta aktualnie w Adecco Poland prowadzimy rekrutację kandydatów zainteresowanych podjęciem pracy na stanowisku:
Specjalista ds. administracji
Miejsce pracy: KołbaskowoDo Twoich zadań należeć będzie w szczególności:
• Obsługa kadrowa pracowników tymczasowych oraz zleceniobiorców (sporządzanie umów, wystawianie świadectw pracy, zaświadczeń, prowadzenie teczek osobowych, rozliczanie czasu pracy, sporządzanie rachunków do umów zleceń , archiwizowanie dokumentacji)
• Sporządzanie dokumentów finansowych dla księgowości zgodnie z procedurami
• Wystawianie faktur
• Rozliczanie podróży krajowych i zagranicznych
• Koordynacja pracowników tymczasowych
• Raportowanie do Klienta i Przełożonego
Bądź na TAK jeśli:
• Posiadasz znajomość Microsoft Excel - poziom zaawansowany
• Masz doświadczenie na podobnym stanowisku
• Dobrze znasz przepisy prawa pracy i zagadnienia z zakresu kadr
• Posługujesz się programem Microsoft Navision lub innym programem kadrowo - płacowym
• Jesteś zmotywowany do pracy i nastawiony na wytrwałą realizację założonych celów
• Potrafisz pracować pod presją czasu
• Posiadasz wysoko rozwinięte zdolności interpersonalne
• Mile widziana znajomość języka angielskiego
Czego z nami doświadczysz:
• Pracy w renomowanej międzynarodowej firmie o ugruntowanej pozycji na rynku
• Prywatnej opieki medycznej i pakietu dodatkowych benefitów
• Możliwość rozwoju i doskonalenia zawodowego
• Niekonwencjonalnych pomysłów, np. na świętowanie Twoich urodzin, spędzanie wakacyjnych piątków, czy celebrowanie jubileuszu pracy
• Ludzkiego spełnienia, gdy zmieniamy na lepsze życie ludzi w potrzebie, m.in. dzięki inicjatywie Win4Youth.com
Numer referencyjny: SPA/ASZ/2017
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk - Aplikuj, znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.