#

Specjalista ds. administracji

RW SWISS Automation Sp. z o.o.

Gliwice, śląskie

Opis stanowiska pracy

Firma z branży Automotive, lider w dziedzinie robotyki w Europie z ugruntowaną pozycją na rynku międzynarodowym podpartą wieloletnim doświadczeniem w zakresie robotyki i automatyki przemysłowej.

 

W związku z dalszym rozwojem, poszukujemy kandydatów na stanowisko:

Specjalista ds. administracji

 

Miejsce pracy: Gliwice

 

Główne zadania na stanowisku:

  • Organizowanie i rozliczanie delegacji służbowych przydzielonych pracowników,
  • Współpraca z działem administracji oraz księgowością,
  • Planowanie i kontrola kosztów,
  • Kontrola obiegu oraz archiwizacja dokumentów,
  • Ewidencjonowanie i kontrola mienia firmowego.
  • Organizacja biura,

 

Oczekiwania:

  • Minimum rok doświadczenia w pracy w administracji,
  • Wykształcenie wyższe,
  • Znajomość języka niemieckiego lub/i angielskiego na poziomie średniozaawansowanym (zarówno w mowie jak i w piśmie),
  • Zdolności organizacyjne: dobra organizacja pracy, samodzielność, dokładność oraz odpowiedzialność,
  • Komunikatywność oraz wysoki poziom umiejętności interpersonalnych,
  • Prawo jazdy kat. B.

 

Oferujemy:

  • Atrakcyjne i stabilne warunki zatrudnienia (umowa o pracę),
  • Możliwość kształcenia i rozwoju w firmie o pozycji lidera na rynku automotive,
  • Całkowite wdrożenie,
  • Niezbędne narzędzia do pracy,
  • Kartę Multisport oraz inne benefity pracownicze,
  • Przyjazną atmosferę w zgranym i młodym zespole.

Prezentacja firmy

RW Swiss Automation Sp. z o.o. <br/>Międzynarodowa firma zajmująca się p... Rozwiń

Dodatkowe informacje

Ostatnia aktualizacja:
15/05/2017
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas nieokreślony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
1 rok
Min. wykształcenie:
Wyższe licencjackie
Branża / kategoria:
Praca Administracja biurowa, Praca Administracja / Sekretariat

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi