Adecco Poland Sp. z o.o. należy do międzynarodowej korporacji The Adecco Group - światowego lidera wśród firm doradztwa personalnego, który posiada 5100 placówek w ponad 60 krajach. W Polsce działamy od 1994 roku. Swoją wiedzą i doświadczeniem służymy w ponad 50 lokalizacjach na terenie kraju. W 2018 roku pracę dzięki Adecco Poland znalazło blisko 52 000 osób. Adecco Poland Sp. z o.o. jest Agencją Zatrudnienia nr 364.
Aktualnie dla naszego Klienta poszukujemy:
Specjalista ds. Administracji
Miejsce pracy: Bytom
Zakres obowiązków:
- Kontakt z klientami i zewnętrznymi firmami (księgowość, kadry, BHP, firma sprzątająca, firma ochrony)
- Przyjmowanie i opisywanie faktur wchodzących
- Rozliczanie godzin pracy i przygotowywanie przelewów (wprowadzanie do home-banking)
- Wystawianie faktur i sprawdzanie należności oraz warunków płatności klienta
- Obsługa poczty przychodzącej i wychodzącej (mailowa i zwykła)
- Sporządzanie zamówień biurowych, art. spożywczych, itp.
- Ścisła współpraca z działem sprzedaży i zakupów w firmie
Wymagania:
- Wykształcenie wyższe (mile widziane kierunki związane z administracją, ekonomią, finansami)
- Doświadczenie na podobnym stanowisku
- Bardzo dobra znajomość języka angielskiego
- Rzetelność, dokładność, skrupulatność
- Dyspozycyjność i otwartość
- Wielozadaniowość, umiejętność pracy pod presją czasu
- Umiejętność dobrej organizacji czasu pracy
- Umiejętność obsługi programu MS Office (ERP-mile widziane)
Oferujemy:
- Zatrudnienie stałe na podstawie umowy o pracę
- Pracę w solidnej, nowopowstałej firmie, będącej liderem na rynku w produkcji paneli do bram garażowych
- Atrakcyjne wynagrodzenie
- Przyjazną kulturę organizacyjną oraz miłą atmosferę w pracy
Oferta pracy stałej
Numer referencyjny: EpA/09/18/KTW
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.