#

Specjalista ds. administracji (z biegłą znajomością języka angielskiego)

Urząd Pracy m.st. Warszawy

Warszawa, mazowieckie

Urząd Pracy m.st. Warszawy

Specjalista ds. administracji (z biegłą znajomością języka angielskiego)

Miejsce pracy: Warszawa

OFERTA PRACY DLA OSOBY PEŁNOSPRAWNEJ LUB OSOBY Z NIEPEŁNOSPRAWNOŚCIĄ
Lokalizacja miejsca pracy: Warszawa-Śródmieście. Wymagania: wykształcenie wyższe, biegła znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie, dobra obsługa MS Office (Word, Excel), umiejętność obsługi urządzeń biurowych, dyspozycyjność, komunikatywność, dobre umiejętności organizacyjne, terminowość i rzetelność, mile widziane doświadczenie w stowarzyszeniu/fundacji lub zakładzie pracy chronionej. Obowiązki: zarządzanie kalendarzem prezesa (ustalanie terminów spotkań, organizacja i obsługa administracyjno-logistyczna spotkań, organizacja wyjazdów służbowych), sporządzanie notatek ze spotkań, obsługa gości, obsługa poczty mailowej, tłumaczenie i redagowanie pism, inne prace zlecone przez pracodawcę.

[CV na e-mail].

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi