Dla naszego Klienta aktualnie w Adecco Poland prowadzimy rekrutację kandydatów zainteresowanych podjęciem pracy na stanowisku:
Specjalista ds. Administracji Sprzedaży
Miejsce pracy: WarszawaZadania:
- Administracja sprzedaży,
- Rejestracja klientów oraz edycja danych klientów, zarządzanie dokumentacją sprzedaży, dystrybucja cenników,
- Rozliczanie dokumentów finansowych (faktur marketingowych i korekt),
- Monitorowanie budżetów sprzedaży,
- Zarządzanie zgłoszeniami akcji promocyjnych oraz analiza akcji zrealizowanych,
- Przygotowywanie analiz zgodnie z zapotrzebowaniem Działu Sprzedaży,
- Aktywne uczestnictwo w działaniach handlowych i marketingowych.
Oczekiwania:
- Min. 1 rok doświadczenia w pracy na stanowisku administracyjnym w dziale sprzedaży,
- Wykształcenie średnie,
- Praktyczna znajomość obsługi pakietu MS Office, w szczególności programu Excel,
- Doskonała organizacja czasu pracy i priorytetyzacja zadań
- Zdolności analityczne,
- Umiejętność aktywnej współpracy i komunikacji.
Oferujemy:
- Umowę zlecenie,
- Zdobycie doświadczenia w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku,
- Pracę pięć dni w tygodniu w godzinach 8-16:00 lub 9-17:00,
- Wynagrodzenie 25 zł brutto/h.
Numer referencyjny: MS/31/10/17/WA1
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk - Aplikuj, znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.