HRO Personnel to dynamicznie rozwijający się dostawca usług w obszarze rekrutacji i zarządzania zasobami ludzkimi (numer wpisu do rejestru 6696). Świadczymy usługi w zakresie realizacji projektów z obszaru zarządzania zasobami ludzkimi – w tym usługi rekrutacyjne na wszystkie szczeble zarządzania, pracy tymczasowej, outsourcingu kadrowo-płacowego oraz outsourcingu personelu. Aktualnie dla jednego z naszych Klientów poszukujemy osoby na stanowisko:
Specjalista ds. Administracji Sprzedaży
Miejsce pracy: Warszawa
Zakres zadań:
• Realizacja zamówień oraz potwierdzanie dat dostaw produktów do klientów i partnerów biznesowych
• Śledzenie realizacji zamówień oraz informowanie klientów i/lub parterów o aktualizacjach w procesie
• Zarządzanie bazami danych produktów (w tym aktualizacja cen, wprowadzanie nowych klientów do bazy)
• Identyfikacja i rozwiązywanie problemów systemowych oraz związanych z realizacją zamówienia
• Terminowe udzielanie odpowiedzi na zapytania klientów
• Zapewnienie wsparcia dla Zespołu Sprzedaży
• Utrzymywanie ścisłej współpracy z Zespołem Operacji i Zespołem Planowania.
Wymagania:
• 2-letnie doświadczenie w obsłudze klienta lub na podobnym stanowisku
• Biegła znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie
• Znajomość systemu SAP lub podobnego, opartego na wzorcach biznesowych klasy ERP
• Bardzo dobrej znajomości pakietu MS Office (w szczególności MS Excel oraz MS Access).
Oferujemy:
• Umowa o pracę na zastępstwo (do marca 2021r.)
• Kompleksowa opieka zdrowotna
• Dodatkowe benefity (karta sportowa, dodatek na transport publiczny, ubezpieczenie na życie i zwrot kosztów kursów językowych)
• Możliwość zdobycia doświadczenia w branży elektronicznej.