Adecco Poland Sp. z o.o. należy do międzynarodowej korporacji The Adecco Group - światowego lidera wśród firm doradztwa personalnego, który posiada 5100 placówek w ponad 60 krajach. W Polsce działamy od 1994 roku. Swoją wiedzą i doświadczeniem służymy w ponad 50 lokalizacjach na terenie kraju. W 2018 roku pracę dzięki Adecco Poland znalazło blisko 52 000 osób. Adecco Poland Sp. z o.o. jest Agencją Zatrudnienia nr 364.
Aktualnie dla naszego Klienta poszukujemy:
Specjalista ds. administracji personalnej
Miejsce pracy: Wrocław
Obowiązki:
- Obsługa kadrowa pracowników tymczasowych oraz zleceniobiorców (sporządzanie umów, wystawianie świadectw pracy, zaświadczeń, przygotowanie do rozliczeń pracowników)
- prowadzenie teczek osobowych, rozliczanie czasu pracy, sporządzanie rachunków do umów zleceń , archiwizowanie dokumentacji,
- Sporządzanie dokumentów finansowych dla księgowości zgodnie z procedurami,
- Wystawianie faktur,
- Koordynacja pracowników tymczasowych,
- Raportowanie do Klienta i Przełożonego.
Wymagania:
- Doświadczenie na podobnym stanowisku,
- Znajomość przepisów prawa pracy i zagadnień z zakresu kadr,
- Znajomość programu Microsoft Navision lub innego programu kadrowo - płacowego,
- Praktyczna znajomość pakietu MS Office
- Motywacja do pracy i nastawienie na wytrwałą realizację założonych celów,
- Umiejętność pracy pod presją czasu,
- Wysoko rozwinięte zdolności interpersonalne
Oferujemy:
- Umowę o pracę,
- Atrakcyjne wynagrodzenie,
- System premiowy,
- Prywatną opiekę medyczną i pakiet dodatkowych benefitów,
- Rozwój w prężnie rozwijającym się międzynarodowym projekcie,
- Cenne doświadczenie w największej na świecie firmie rekrutacyjnej,
- Bogate doświadczenie w branży HR,
- Satysfakcję z robienia rzeczy niemożliwych,
Czekamy na Twoje CV!
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.