Dziękujemy za korzystanie z infoPraca. Data wydruku 15/10/2018.

Specjalista ds. Administracji Personalnej

Małogoszcz, świętokrzyskie

Adecco Poland Sp. z o.o.

Opis stanowiska pracy

Zadania:

  • Samodzielne wykonywanie zadań z zakresu administracji personalnej dla wskazanej grupy pracowników
  • Prowadzenie akt osobowych
  • Przygotowywanie dokumentów pracowniczych
  • Współpraca z działem płac
  • Rozliczanie czasu pracy
  • Sporządzanie raportów
  • Obsługa programu kadrowo - płacowego i aplikacji do rozliczania czasu pracy ( TETA i TETA HRM )

Wymagania:

  • Wykształcenie - licencjat, preferowany kierunek ekonomia, zarządzanie zasobami ludzkimi
  • 2 letnie doświadczenie w pracy w działach personalnych
  • Wiedza na poziomie specjalisty z zakresu prawa pracy i czasu pracy - znajomość przepisów ustawowych i wykonawczych
  • Umiejętność praktycznego stosowania praca pracy
  • Znajomość programu MS Office
  • Umiejętność obsługi programu kadrowo - płacowego ( TETA/LUB SAP - mile widziane )
  • Znajomość języka angielskiego (stopień komunikatywny)
  • Bardzo dobra organizacja pracy
  • Dokładność

Oferujemy:

  • Umowę o pracę
  • Atrakcyjne warunki pracy
  • Pracę od poniedziałku do piątku 7:30-15:30 lub 8:00-16:00


Numer referencyjny: SAP/10/2018/KLC

Prezentacja firmy

Adecco Poland Sp. z o.o. należy do międzynarodowej korporacji Adecco S.A. - światowego... lidera wśród firm doradztwa personalnego, który posiada 5600 placówek w 60 krajach. W Polsce działamy od 1994 roku. Swoją wiedzą i doświadczeniem służymy w ponad 30 lokalizacjach na terenie kraju. W 2013 roku pracę dzięki Adecco Poland znalazło ponad 26 000 osób. Adecco Poland Sp. z o.o. jest Agencją Zatrudnienia nr 364.   Rozwiń

Informacje dodatkowe

Ostatnia aktualizacja:
13/10/2018
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas określony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
2 lata
Min. wykształcenie:
Wyższe licencjackie
Branża / kategoria:
Praca Administracja / Sekretariat
Zapisz ofertę
do góry