Specjalista ds. Administracji Personalnej
Gdańsk Specjalista ds. Administracji Personalnej
Gdańsk
NR REF.: 1099393
Dla naszego Klienta, międzynarodowej firmy posiadającej swoje biuro w Gdańsku poszukujemy kandydatów na stanowisko Specjalisty ds. Administracji Personalnej.
Do głównych obowiązków osoby zatrudnionej na tym stanowisku będzie należało m.m. in.: koordynowanie procesu zatrudniania pracowników oraz nadzór nad dokumentacją związaną z zatrudnieniem (przygotowywanie umów, skierowań na badania lekarskie, organizacja szkoleń BHP itp.), tworzenie raportów i analiz (absencje pracownicze, rotacje, zestawienia kosztów itp.), pomoc w realizacji projektów rekrutacyjnych oraz obsługa procesów związanych ze stosunkiem pracy (tworzenie aneksów, wypowiedzenia, wystawianie zaświadczeń o zatrudnieniu i zarobkach), ewidencja czasu pracy, rozliczenia finansowe dostawców oraz świadczeń pracowniczych.
Od kandydatów nasz Klient wymaga przynajmniej rocznego doświadczenia na podobnym stanowisku, umiejętności obsługi pakietu MS Office, ze szczególnym uwzględnieniem programu Excel, bardzo dobrej znajomości języka angielskiego (poziom min. B2).
Nasz Klient oferuje atrakcyjne wynagrodzenie, ciekawą pracę w międzynarodowej firmie, możliwość rozwoju zawodowego w obszarze administracji personalnej.
Gdańsk
NR REF.: 1099393
Dla naszego Klienta, międzynarodowej firmy posiadającej swoje biuro w Gdańsku poszukujemy kandydatów na stanowisko Specjalisty ds. Administracji Personalnej.
Do głównych obowiązków osoby zatrudnionej na tym stanowisku będzie należało m.m. in.: koordynowanie procesu zatrudniania pracowników oraz nadzór nad dokumentacją związaną z zatrudnieniem (przygotowywanie umów, skierowań na badania lekarskie, organizacja szkoleń BHP itp.), tworzenie raportów i analiz (absencje pracownicze, rotacje, zestawienia kosztów itp.), pomoc w realizacji projektów rekrutacyjnych oraz obsługa procesów związanych ze stosunkiem pracy (tworzenie aneksów, wypowiedzenia, wystawianie zaświadczeń o zatrudnieniu i zarobkach), ewidencja czasu pracy, rozliczenia finansowe dostawców oraz świadczeń pracowniczych.
Od kandydatów nasz Klient wymaga przynajmniej rocznego doświadczenia na podobnym stanowisku, umiejętności obsługi pakietu MS Office, ze szczególnym uwzględnieniem programu Excel, bardzo dobrej znajomości języka angielskiego (poziom min. B2).
Nasz Klient oferuje atrakcyjne wynagrodzenie, ciekawą pracę w międzynarodowej firmie, możliwość rozwoju zawodowego w obszarze administracji personalnej.
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.