Adecco Poland Sp. z o.o. należy do międzynarodowej korporacji The Adecco Group - światowego lidera wśród firm doradztwa personalnego, który posiada 5100 placówek w ponad 60 krajach. W Polsce działamy od 1994 roku. Swoją wiedzą i doświadczeniem służymy w ponad 50 lokalizacjach na terenie kraju. W 2018 roku pracę dzięki Adecco Poland znalazło blisko 52 000 osób. Adecco Poland Sp. z o.o. jest Agencją Zatrudnienia nr 364.
Aktualnie dla naszego Klienta poszukujemy:
Specjalista ds. administracji personalnej / kadry z elementami płac
Miejsce pracy: Mielec
Do zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku należeć będzie:
- Bieżąca obsługa administracyjna biura,
- Sporządzanie umów, wystawianie świadectw pracy i zaświadczeń dla pracowników tymczasowych,
- Sporządzanie i prowadzanie dokumentacji personalnej,
- Rozliczanie czasu pracy,
- Sporządzanie dokumentów finansowych dla księgowości zgodnie z procedurami,
- Raportowanie do Klientów i Przełożonego.
Oferujemy:
- Umowę o pracę na pełen etat,
- Atrakcyjne wynagrodzenie,
- Bogaty pakiet benefitów (prywatna opieka medyczna, karta sportowa, system kafeteryjny, itd)
- Możliwość rozwoju zawodowego poprzez udziały w szkoleniach, możliwość awansu,
- Pracę w sympatycznym zespole.
Oczekujemy:
- Minimum rok doświadczenia na podobnym stanowisku,
- Znajomości przepisów prawa pracy i Ustawy o zatrudnianiu Pracowników Tymczasowych
- Znajomości programu Microsoft Navision lub innego programu kadrowo - płacowego,
- Motywacja do pracy i dobra organizacja pracy własnej,
- Wysoko rozwinięte zdolności interpersonalne.
Zapraszamy do wysyłania CV, lub dostarczenia osobiście do siedziby biura Adecco w Mielcu, przy ul. Wojska Polskiego 2A.
Kontakt telefoniczny (pon-pt, w godzinach 8:00 - 16:00): 17 788 72 95 // 695 060 655
Jednocześnie informujemy, że będziemy kontaktować się z wybranymi Kandydatami.
Numer referencyjny: AP/GK/05/18
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.