Specjalista ds. Administracji Kadrowej
Miejsce pracy: WarszawaAdecco Poland Sp. z o.o. należy do międzynarodowej korporacji Adecco S.A. - światowego lidera wśród firm doradztwa personalnego, który posiada 5100 placówek w ponad 60 krajach. W Polsce działamy od 1994 roku. Swoją wiedzą i doświadczeniem służymy w ponad 50 lokalizacjach na terenie kraju. W 2016 roku pracę dzięki Adecco Poland znalazło ponad 63 000 osób. Adecco Poland Sp. z o.o. jest Agencją Zatrudnienia nr 364.
Ważna jest dla Ciebie pasjonująca i rozwijająca praca? Jednocześnie cenisz bezpieczeństwo, zasady fair play i dobrą atmosferę? My też tak mamy, dlatego pracujemy w Adecco! Też chcesz? Dołącz do naszego zespołu!
Do Twoich obowiązków należeć będzie:
• Obsługa kadrowa pracowników (sporządzanie umów, wystawianie świadectw pracy, zaświadczeń, prowadzenie teczek osobowych, rozliczanie czasu pracy, archiwizowanie dokumentacji),
• Sporządzanie dokumentów finansowych dla księgowości zgodnie z procedurami,
• Wystawianie faktur,
• Rozliczanie podróży krajowych i zagranicznych,
• Koordynacja pracowników
• Raportowanie do Klienta i Przełożonego.
Dołącz do naszego zespołu, jeśli posiadasz:
• Doświadczenie na podobnym stanowisku minimum 3 miesiące
• Znajomość przepisów prawa pracy i zagadnień z zakresu kadr,
• Znajomość programu Microsoft Navision lub innego programu
kadrowo - płacowego,
• Praktyczną znajomość pakietu MS Office,
• Motywację do pracy i nastawienie na wytrwałą realizację założonych celów,
• Umiejętność pracy pod presją czasu,
• Wysoko rozwinięte zdolności interpersonalne.
Oprócz ambitnej i pełnej wyzwań pracy, oferujemy:
• Pracę w renomowanej, międzynarodowej firmie o ugruntowanej pozycji na rynku,
• Prywatną opiekę medyczną,
• Możliwość rozwoju i doskonalenia zawodowego,
• Niekonwencjonalne pomysły, np. na świętowanie Twoich urodzin, spędzanie wakacyjnych piątków, czy celebrowanie jubileuszu pracy.
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk - Aplikuj, znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.