Zakres obowiązków:
- Prowadzenie Sprzedaży, pozyskiwanie klientów, podpisywanie umów , spotkanie z klientami, prezentacje,
- Prowadzenie części biura odpowiedzialnej za sprzedaż apartamentów i wszystkie pochodne z tym związane,
- Stworzenie i wprowadzenie strategii marketingowej,
- Stworzenie koncepcji i kompleksowa organizacja akcji promocyjnych,
- Wprowadzenie identyfikacji wizualnej (logotypy, strony internetowe, banery, ulotki, wizytówki , odzież firmowa,
- Dbanie o wizerunek firmy,
- Kompleksowe zarządzanie strefą social media (prowadzenie fanpage’a na facebooku i Instagramie, budowanie kampanii , prowadzenie bloga),
- Monitoring i analiza konkurencji,
- Współpraca z działem księgowym,
- Współpraca z prawnikiem oraz notariuszem, reprezentowanie firmy u notariusza.
Wymagania:
- Znajomość podstaw księgowości,
- Znajomość marketingu,
- Znajomość Excela,
- Kreatywność, bystrość, otwartość,
- Zdolność nawiązywania kontaktów,
- Umiejętność pracy w środowisku Wordpress,
- Prawo jazdy B.
Oferujemy:
- Stabilne zatrudnienie,
- Niezbędne narzędzia pracy: Samochód służbowy, telefon, komputer,
- Praca w nowoczesnym biurze (plus praca w terenie),
- Forma zatrudnienia do ustalenia (umowa o prace, kontakt B2B).
Osoby spełniające podane wymagania prosimy o przesłanie swojej aplikacji poprzez portal.
Więcej ogłoszeń na stronie www.hrsigma.pl
Klauzula RODO:
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób; fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).