#

Specjalista ds. Administracji i Operacji Zakupowych

Adecco Poland Sp. z o.o.

Warszawa, mazowieckie

Adecco Poland Sp. z o.o. Adecco Poland Sp. z o.o.
Adecco Poland Sp. z o.o. należy do międzynarodowej korporacji The Adecco Group - światowego lidera wśród firm doradztwa personalnego, który posiada 5100 placówek w ponad 60 krajach. W Polsce działamy od 1994 roku. Swoją wiedzą i doświadczeniem służymy w ponad 50 lokalizacjach na terenie kraju. W 2018 roku pracę dzięki Adecco Poland znalazło blisko 52 000 osób. Adecco Poland Sp. z o.o. jest Agencją Zatrudnienia nr 364.
Adecco Poland Sp. z o.o.
Aktualnie dla naszego Klienta poszukujemy:

Specjalista ds. Administracji i Operacji Zakupowych

Miejsce pracy: Warszawa

Zadania:

  • zarządzanie procesem składania zamówień i reklamacji,
  • określanie parametrów logistycznych dostaw,
  • odpowiedzialność za bazę danych (BPM),
  • procesowanie wniosków OPEX/CAPEX w procesie BPM,
  • kompletacja i opisywanie faktur zagranicznych (CPE, IT),
  • przygotowywanie danych do INTRASTAT,
  • tworzenie raportów na potrzeby Firmy,
  • współpraca z innymi działami firmy.

Wymagania:

  • doświadczenie w obszarze zakupów nabyte w strukturach dużej organizacji,
  • bardzo dobra znajomość języka angielskiego,
  • umiejętność zarządzania procesami zakupowymi,
  • umiejętność budowania relacji na różnych szczeblach organizacji,
  • umiejętność pracy pod presją czasu,
  • komunikatywność,
  • znajomość programów pakietu MS Office.

Oferujemy:

  • zatrudnienie w pełnym wymiarze godzin w oparciu o umowę o pracę tymczasową za pośrednictwem Adecco,
  • atrakcyjne wynagrodzenie,
  • możliwość rozwoju i zdobycia doświadczenia w strukturze firmy będącej jednym z liderów w Polsce w swej branży.


Numer referencyjny: MS/14/02/2018/2/WA1
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi