#

Specjalista ds. administracji i księgowości

Urząd Pracy m.st. Warszawy

Warszawa, mazowieckie

Urząd Pracy m.st. Warszawy

Specjalista ds. administracji i księgowości

Miejsce pracy: Warszawa

OFERTA PRACY DLA OSOBY PEŁNOSPRAWNEJ LUB OSOBY Z NIEPEŁNOSPRAWNOŚCIĄ
Lokalizacja miejsca pracy: Warszawa-Śródmieście. Wymagania: wykształcenie wyższe ekonomiczne (rachunkowość), umiejętność obsługi finansowo-księgowej, co najmniej 2 lata doświadczenia, znajomość języka angielskiego (mowa: podstawy, pismo: średniozaawansowany), ogólna znajomość kodeksu spółek handlowych, kodeksu cywilnego i wszystkich ustaw związanych rachunkowością polską, znajomość programów księgowych lub gotowość do nauki programu księgowego, doświadczenie pracy z generatorem wniosku będzie dodatkowym atutem. Pracodawca będzie również rozpatrywał kandydatury bez doświadczenia zawodowego, ale z bardzo dobrym przygotowaniem merytorycznym i predyspozycjami do zajmowanego stanowiska. Obowiązki: prowadzenie sekretariatu i księgowości spółki z o.o. (w tym: dekretacja i księgowanie dokumentów księgowo-podatkowych, w tym m.in. PIT, CIT, VAT, ZUS; przygotowanie umów, wystawiania faktur i rachunków; pomoc w rozliczaniu projektów unijnych; zarządzanie korespondencją i obiegiem dokumentów; rozliczenie projektów wewnętrznych lub klientów firmy, w tym projektów unijnych; prowadzenie teczek osobowych pracowników; odbieranie i przekierowywanie telefonów, dbanie o porządek i wspieranie pracy zespołu analityków; prowadzenie kalendarza spotkań i przyjmowanie gości.

[CV na e-mail, z dopiskiem: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dn. 29.08.1997 r. o Ochronie Danych Osobowych Dz. Ust. nr 02.101.926 z późniejszymi zmianami)].

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi