Opis stanowiska pracy
Obowiązki:
- obsługa administracyjna spółki
- przygotowywanie i nadzór nad dokumentacją pracowniczą
- współpraca z działem finansowo-księgowym
- udział w bieżącym administrowaniu zasobami firmy
Wymagania
Kwalifikacje:
- ok. 2-letnie doświadczenie zawodowe w pracy na podobnym stanowisku
- wykształcenie wyższe
- biegła obsługa komputera oraz urządzeń biurowych
- wysokie zdolności organizacyjne, samodzielność i odpowiedzialność
- dyspozycyjność, zaangażowanie, umiejętność pracy pod presją czasu
- dobra organizacja pracy
- znajomość języka angielskiego
Prezentacja firmy
Grupa Opus zapewnia kompleksowe rozwiązania w zakresie strukturyz...
Grupa Opus zapewnia kompleksowe rozwiązania w zakresie strukturyzowania, administracji i zarządzania podmiotami gospodarczymi w formule B2B.
Specjalizujemy się w świadczeniu usług powierniczych z wykorzystaniem systemów prawnych i podatkowych z całego świata, ze szczególnym uwzględnieniem państw Europy Środkowo-Wschodniej. Odpowiednio, usługi świadczone w ramach Grupy Opus skierowane są do inwestorów prowadzących działalność gospodarczą w Europie Środkowo-Wschodniej.
Przedmiotem działalności OpusProperties jes zarządzanie aktywami / nieruchomościami
* Nadzór nad portfelem inwestycji;
* Zarządzanie nieruchomościami;
* Pośredniczenie w zawieraniu transakcji
* Usługi agencji nieruchomości;
Rozwiń
Dodatkowe informacje
- Ostatnia aktualizacja:
- 16/08/2020
- Wymiar etatu:
- Pełny etat
- Rodzaj umowy:
- Na czas nieokreślony
- Liczba wakatów:
- 1
- Min. doświadczenie:
- 2 lata
- Min. wykształcenie:
- Wyższe licencjackie
- Branża / kategoria:
- Praca Administracja / Sekretariat, Praca Administracja biurowa, Praca HR / Kadry / Rekrutacja