#

Specjalista ds. administracji i ewidencji składników majątku k/m

Urząd Pracy m.st. Warszawy

Warszawa, mazowieckie

Urząd Pracy m.st. Warszawy

Specjalista ds. administracji i ewidencji składników majątku k/m

Miejsce pracy: Warszawa

Wykształcenie: średnie zawodowe 4-letnie, preferowane kierunki techniczne, podstawowa znajomość aplikacji komputerowych: Word, Excel, Outlook, prawo jazdy kat. B, obowiązki: - prowadzenie ksiąg inwentarzowych środków trwałych i przedmiotów nisko cennych; zapewnienie bieżącego zaopatrzenia w materiały biurowe, artykuły spożywcze, środki czystości, itp.; - bieżąca współpraca z dostawcami usług zewnętrznych (serwisem informatycznym, operatorem telefonicznym, dostawcami mediów, itp.; wykonywanie drobnych prac konserwatorskich i remontowych, praca jednozmianowa na 5/8 etatu, w godz. 12-17. Zgłoszenia: e-mail.

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi