Opis stanowiska pracy
Praca w samym centrum Gdyni ! :)
Do Twoich zadań należeć będzie m.in.:
- zapewnienie sprawnego funkcjonowania pracy biura – zarządzanie korespondencją, zapewnienie prawidłowego obiegu dokumentów i przepływu informacji
- budowanie pozytywnych relacji, dbanie o wizerunek firmy
- przygotowywanie umów i dokumentów (faktury, raporty, sprawozdania, prezentacje)
- wprowadzanie i wystawianie faktur (m.in. czynszowe, kosztowe, rozliczanie mediów)
- współpraca z kancelarią prawną, kontrola nad sprawami sądowymi
- współpraca z biurem rachunkowym, przygotowywanie dokumentów
- windykacja należności
- sporządzanie delegacji
Oferujemy:
- stabilne warunki zatrudnienia – umowa o pracę
- pełną wyzwań pracę
- samodzielne stanowisko
- atrakcyjne warunki finansowe
Wymagania
Profil Kandydata:
- min. roczne doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku – rozliczanie nieruchomości
- bardzo dobra znajomość MS Office
- wysoka kultura osobista, komunikatywność
- samodzielność i rzetelność w codziennej pracy
- umiejętności komunikacyjne oraz interpersonalne
- sprawna organizacja pracy, umiejętność ustalania priorytetów
Prezentacja firmy
Perfect Consulting, ekspert w zakresie doboru personelu oraz diagnozy i ...
Perfect Consulting, ekspert w zakresie doboru personelu oraz diagnozy i rozwoju kompetencji pracowników, od ponad 20 lat projektuje i wdraża instrumenty zarządzania zasobami ludzkimi. Wspieramy Naszych Klientów w zakresie kompleksowych rozwiązań HR. Nasze kompetencje budujemy w oparciu o wiedzę, doświadczenie i kreatywność naszych doradców – doświadczonych konsultantów z różnych dziedzin.
Rozwiń
Dodatkowe informacje
- Ostatnia aktualizacja:
- 25/02/2020
- Wymiar etatu:
- Pełny etat
- Rodzaj umowy:
- Na czas nieokreślony
- Liczba wakatów:
- 1
- Min. doświadczenie:
- 1 rok
- Min. wykształcenie:
- Wyższe licencjackie
- Branża / kategoria:
- Praca Administracja / Sekretariat, Praca Administracja biurowa, Praca Nieruchomości - pośrednictwo, wycena