#

Specjalista ds. administracji-branża nieruchomości-powierzchnie komercyjne

Perfect Consulting

Gdynia, 81-336, pomorskie

Opis stanowiska pracy

Praca w samym centrum Gdyni ! :)

 

Do Twoich zadań należeć będzie m.in.:

  • zapewnienie sprawnego funkcjonowania pracy biura – zarządzanie korespondencją, zapewnienie prawidłowego obiegu dokumentów i przepływu informacji
  • budowanie pozytywnych relacji, dbanie o wizerunek firmy
  • przygotowywanie umów i dokumentów (faktury, raporty, sprawozdania, prezentacje)
  • wprowadzanie i wystawianie faktur (m.in. czynszowe, kosztowe, rozliczanie mediów)
  • współpraca z kancelarią prawną, kontrola nad sprawami sądowymi
  • współpraca z biurem rachunkowym, przygotowywanie dokumentów
  • windykacja należności
  • sporządzanie delegacji

 

Oferujemy:

  • stabilne warunki zatrudnienia – umowa o pracę
  • pełną wyzwań pracę
  • samodzielne stanowisko
  • atrakcyjne warunki finansowe

Wymagania

Profil Kandydata:

  • min. roczne doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku – rozliczanie nieruchomości
  • bardzo dobra znajomość MS Office
  • wysoka kultura osobista, komunikatywność
  • samodzielność i rzetelność w codziennej pracy
  • umiejętności komunikacyjne oraz interpersonalne
  • sprawna organizacja pracy, umiejętność ustalania priorytetów

Prezentacja firmy

Perfect Consulting, ekspert w zakresie doboru personelu oraz diagnozy i ... Rozwiń

Dodatkowe informacje

Ostatnia aktualizacja:
25/02/2020
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas nieokreślony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
1 rok
Min. wykształcenie:
Wyższe licencjackie
Branża / kategoria:
Praca Administracja / Sekretariat, Praca Administracja biurowa, Praca Nieruchomości - pośrednictwo, wycena

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi