Opis stanowiska pracy

Numer oferty: StPr/19/0449


Obowiązki:

- pozyskiwanie nowych klientów
- utrzymywanie trwałych relacji handlowych z dotychczasowymi klientami
- kompleksowa obsługa nowych i stałych klientów (przyjmowanie zamówień, weryfikacja potwierdzeń płatności, wystawianie dokumentów magazynowych, fakturowanie, wystawianie paragonów)
- fakturowanie
- kontrola stanów magazynowych (przyjęcie towaru, wydanie z magazynu)
- monitorowanie i rozliczanie depozytów klientów
- przyjmowanie reklamacji (przekazywaie pracownikom wyznaczonym di przyjmowania reklamacji, przekazywanie klientom rozwiązania reklamacji)
- aktywny wkład w tworzenie dobrego wizerunku firmy
- przygotowanie i aktualizacja baz klientów



Wymagania:

Wymagania konieczne:

Wykształcenie:

  • średnie ogólnokształcące

Zawód:

  • Specjalista do spraw sprzedaży (wymagany staż - lata: 1)

Pozostałe wymagania:

  • Praca w systemie II zmianowym (7-15, 10-18), samodzielna praca w programie COMARCH ERP OPTIMA (pracodawca oferuje szkolenie)


Miejsce pracy: 78-400 Turowo 5a/2, powiat: szczecinecki, woj: zachodniopomorskie

Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony

Staż pracy: lata: 1

Wymagane dokumenty: CV

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Sposób kontaktu/przekazania dokumentów: Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon

Osoba do kontaktu: Agnieszka Bocis

Telefon: 94-374-19-28


Kliknij przycisk Aplikuj, aby poznać szczegóły oferty

Prezentacja firmy

źródło oferty: CBOP

Dodatkowe informacje

Ostatnia aktualizacja:
11/04/2019
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas określony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
Bez doświadczenia
Min. wykształcenie:
Bez wykształcenia
Branża / kategoria:
Praca Sprzedaż / Handel / Praca w sklepie, Praca Obsługa klienta, Praca Sprzedaż - Przedstawiciele handlowi

Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi