Numer oferty: StPr/22/0860
1.Administracja zgłoszeniami reklamacyjnymi, w tym planowanie i monitoring.2.Rozliczanie i optymalizacja kosztów reklamacji oraz gromadzenie i archiwizacja danych źródłowych i dokumentacji z tym związanej.3.Prowadzenie stałej komunikacji z działami After Sale SPBI.4.Nadzór merytoryczny nad pracą zespołu serwisowego.5.Nadzór i organizacja przeglądu wyrobu przed naprawą oraz odbioru jakościowego całej jednostki po wykonanych działaniach serwisowych przed przekazaniem jej Klientowi. 6.Prowadzenie statystyk reklamacji. 7.Prowadzenie gospodarki częściami zamiennymi w ramach gwarancji. 8.Współpraca z Działem Konstrukcyjnym i Technologicznym w zakresie jakości produkowanych wyrobów, oraz ustalaniu technologii napraw gwarancyjnych. 9.Współpraca z zainteresowanymi działami przy analizowaniu i eliminowaniu przyczyn powodujących straty z tytułu niskiej jakości. 10.Podejmowanie działań korygujących i zapobiegawczych, na podstawie zgłoszonych przez Klienta reklamacji. 11.Współpraca z Menagerem Jakości i Posprzedażowej Obsługi Klienta w zakresie administracji zgłoszeniami reklamacyjnymi oraz jakości produkowanych wyrobów.Zgłaszanie wykonania działań korygujących i zapobiegawczych do Menagera Jakości i Posprzedażowej Obsługi Klienta.
Języki:
Umiejętności i uprawnienia:
Wykształcenie:
Wykształcenie:
Pozostałe wymagania:
Miejsce pracy: Kościuszki 63, 19-400 Olecko, powiat: olecki, woj: warmińsko-mazurskie
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na okres próbny
Wymagane dokumenty: CV
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Kliknij przycisk Aplikuj, aby poznać szczegóły oferty
źródło oferty: CBOP
Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?
Utwórz powiadomienie e-mailZapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.