Interesujesz się nowoczesnymi technologiami, Internet nie ma przed Tobą tajemnic, a zakupy online robisz z zamkniętymi oczami? Zgłoś się do nas i pracuj w największym internetowym serwisie szkoleniowym!
Strefa Kursów poszukuje specjalisty ds. obsługi klienta. Osoba na tym stanowisku będzie zajmowała się :
- prowadzeniem sklepu online,
- obsługą klientów,
- realizacją oraz fakturowaniem zamówień, obsługą wysyłek,
- bieżącym kontaktem z klientami - telefoniczny, mailowy oraz poprzez livechat,
- udzielaniem informacji o produktach, wyjaśnianiem wątpliwości klientów,
- współpracą z działem marketingu.
Szukamy osoby ambitnej, samodzielnej, z własną inicjatywą, chcącej rozwijać się wraz z firmą. Oferujemy pracę w młodym, dynamicznym zespole, w firmie z 12-letnim stażem i ugruntowaną pozycją na rynku. Gwarantujemy możliwość rozwoju. Oczekujemy chęci do pracy, rozwiązywania problemów, komunikatywności oraz umiejętności zarządzania czasem i powierzonymi zadaniami.
Praca w Tarnowie na etat/zlecenie/dzieło/B2B (do uzgodnienia).
Wyślij CV i dołącz do zespołu tworzącego najlepszy polski serwis szkoleniowy online.
Do CV dołącz klauzulę: “Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 roku o Ochronie Danych Osobowych; tekst jednolity: Dz. U. 2016 r. poz. 922).”
- komunikatywność,
- umiejętność wyszukiwania informacji,
- umiejętność szybkiego uczenia się,
- organizacja czasu pracy,
- zainteresowanie nowymi technologiami,
- mile widziane doświadczenie w pracy z klientem indywidualnym/ biznesowym lub praca na podobnym stanowisku.
Strefakursow.pl to największy w Polsce serwis ze szkoleniami online z ró... Rozwiń
Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?
Utwórz powiadomienie e-mailZapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.