· przyjmowanie zamówień od agencji handlowej
· tworzenie wyceny na podstawie zapytań od klienta
· organizacja transportu i dostaw towaru do klientów
· rejestrowanie zamówień sprzedaży, uzgadnianie terminów produkcji zamówień,
· telefoniczna obsługa klienta
· sporządzeniu dokumentacji do wysyłek i wystawianie dokumentów handlowych.
· wprowadzanie zamówienia, fakturowanie klienta
· współpraca z pozostałymi działami firmy
· kontrola kosztów transportu i monitoring płatności
· rozliczanie agencji handlowej z prowizji
· Wykształcenia wyższego, min. licencjat (może być student/ka ostatnich lat studiów),
· Bardzo dobrej organizacji pracy i umiejętności ustalania priorytetów,
· Wysoko rozwiniętych umiejętności komunikacyjnych,
· Umiejętności pracy w grupie,
· Znajomości środowiska Windows (Excel, Word, Outlook),
· Mile widziana znajomość języka angielskiego i/lub niemieckiego
· Komunikatywna znajomość języka francuskim
Gwarantujemy:
Jesteśmy polską firmą handlową istniejącą już dziesięć lat. W Polsce pos... Rozwiń
Administrator (Pracodawca) <br/>Stella Spółka z o.o. <br/>ul. Pabianicka 184/186 93-402 Łódź <br/> <br/> <br/>INFORMACJA O PRZETWARZANIU DANYCH OSOBOWYCH <br/> <br/>Na podstawie art. 14 ust. 1 i 2 RODO (rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego p... Zobacz więcej
Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?
Utwórz powiadomienie e-mailZapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.