Opis stanowiska pracy

Numer oferty: StPr/19/0464


Obowiązki:

- realizacja działań marketingowych w ramach promocji produktów marki Delphia oraz Stoczni Jachtowej Delphia,
- współpraca z firmami zewnętrznymi (drukarnie, graficy, firmy z sektora lT, agencje reklamowe itp.),
- organizacja targów i eventów (administracyjnie i operacyjnie) oraz czynny w nich udział,
- rozliczanie działań marketingowych, prowadzenie bieżącej dokumentacji i raportowanie efektów akcji marketingowych, w tym przygotowywanie umów z podwykonawcami oraz kontrahentami,
- współtworzenie rocznych i długofalowych planów budżetowych oraz operacyjnych oraz bieżące monitorowanie ich realizacji i rozliczanie,
- przygotowywanie briefingów marketingowych dla nowo wdrażanych modelijachtów,
- organizacja sesji fotograficznych i filmowych, nadzór nad ich przebiegiem oraz wytyczne redakcyjne i praca nad materiałem końcowym,
- przygotowywanie poligraficznych materiałów promocyjnych (katalogi, banery, reklamy, plakaty),
- projektowanie, realizacja i raportowanie działań z zakresu kampanii promocyjnych w poszczególnych narzędziach komunikacji marki na portalach społecznościowych (w szczególności Facebook, lnstangram, You Tube itp.),
- tworzenie treści na stronę www, treści do katalogów produktowych i promocyjnych stoczni,
- wdrażanie i dbałość o przestrzeganie firmowego Cl,
- przygotowywanie analiz rynku i konkurencji,
- przygotowywanie prezentacji multimedialnych na potrzeby działu marketingu, sprzedaży oraz m.in. HR,
- współpraca z prasą w ramach bieżącej promocji produktów marki Delphia oraz organizacji dedykowanych eventów firmowych i targów branżowych,
- bieżąca współpraca z działem sprzedaży oraz projektowanie, realizacja oraz koordynacja działań marketingowych oraz PR w ramach współpracy stoczni z międzynarodową siecią dealerów jachtów marki Delphia,
- inne zadania zlecone



Wymagania:

Wymagania konieczne:

Języki:

  • angielski, w mowie - C1 - zaawansowany, w piśmie - C1 - zaawansowany

Umiejętności i uprawnienia:

  • prawo jazdy kat. B
  • biegła znajomość pakietu Office

Wykształcenie:

  • wyższe (w tym licencjat)

Pozostałe wymagania:

  • Doświadczenie min. 3 lata na podobnym stanowisku, - biegła znajomość programów pakietu Office, szczególnie Excell i Power Point, - znajomość zagadnień środowiska Google i promocji w wyszukiwarkach internetowych oraz mediach społecznościowych, - doświadczenie we współpracy z grafikami i drukarniami oraz podstawowa znajomość programów graficznych, - umiejętność pracy w grupie, w środowisku międzynarodowej korporacji, kreatywność, komunikatywność, samodzielność iodporność na stres, - wielozadaniowość i gotowość do pracy pod dużą presją czasu, - dyspozycyjność, gotowość do częstych wyjazdów służbowych (w tym weekendowych) oraz pracy w godzinach nadliczbowych, - determinacja w wykonywaniu powierzonych zadań, - prawo jazdy kat, B, Dodatkowym atutem będzie znajomość zagadnień związanych z żeglarstwem i motorowodniactwa oraz znajomość j. francuskiego.


Miejsce pracy: Kościuszki 63, 19-400 Olecko, powiat: olecki, woj: warmińsko-mazurskie

Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas nieokreślony

Wymagane dokumenty: CV

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy


Kliknij przycisk Aplikuj, aby poznać szczegóły oferty

Prezentacja firmy

źródło oferty: CBOP

Dodatkowe informacje

Ostatnia aktualizacja:
08/07/2019
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas nieokreślony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
Bez doświadczenia
Min. wykształcenie:
Bez wykształcenia
Branża / kategoria:
Praca Sprzedaż - Account Management, Praca Sprzedaż - Przedstawiciele handlowi, Praca Sprzedaż / Handel / Praca w sklepie

Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi