Dziękujemy za korzystanie z infoPraca.pl. Data wydruku 26/06/2019.

Opis stanowiska pracy

Numer oferty: StPr/19/1341


Obowiązki:

Specjalista do spraw kadr



Wymagania:

Wymagania konieczne:

Umiejętności i uprawnienia:

  • prawo jazdy kat. B

Wymagania pożądane:

Wykształcenie:

  • wyższe (w tym licencjat)

Pozostałe wymagania:

  • Doświadczenie na podobnym stanowisku


Miejsce pracy: Przemysłowa 16/8, 39-300 Mielec, powiat: mielecki, woj: podkarpackie

Rodzaj umowy: Umowa o pracę na okres próbny

Wymagane dokumenty: Osoby bezrobotne, posiadające ustalony odpowiedni profil pomocy, spełniające wymagania pracodawcy proszone są o zgłoszenie się do doradcy klienta w Powiatowym Urzędzie Pracy w Mielcu w celu otrzymania skierowania. Pozostałe osoby proszone są o bezpośredni kontakt z pracodawcą.

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Sposób kontaktu/przekazania dokumentów: Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail, Termin: pn.-pt.

Osoba do kontaktu: Mirosław Bąk

Telefon: 604793408

Email: mbak@top-servis.pl


Kliknij przycisk Aplikuj, aby poznać szczegóły oferty

Prezentacja firmy

źródło oferty: CBOP

Informacje dodatkowe

Ostatnia aktualizacja:
26/05/2019
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na okres próbny
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
Bez doświadczenia
Min. wykształcenie:
Bez wykształcenia
Branża / kategoria:
Praca Administracja biurowa , Praca Administracja Publiczna , Praca Administracja / Sekretariat
do góry