Opis stanowiska pracy

Numer oferty: StPr/20/0930


Obowiązki:

Bieżące prace administracyjno-biurowe. Obsługa kontrahentów, nadzór nad bieżącymi zamówieniami oraz rozdysponowanie na produkcję, wprowadzanie zamówień i dokumentacji do systemu, nadzór nad magazynem materiałów, nadzór nad etapem produkcyjnym. Pomoc w przygotowaniu dokumentów kadrowych i księgowych.



Wymagania:

Wymagania konieczne:

Umiejętności i uprawnienia:

  • Prawo jazdy kat. B

Wykształcenie:

  • średnie ogólnokształcące, brak

Pozostałe wymagania:

  • Umiejętność MS Office, planowania i koordynacji wielu zadań jednocześnie, samodzielna organizacja pracy, umiejętność w pracy z zespołem. Mile widziana znajomość języka niemieckiego lub angielskiego. Wymagana komunikatywność, terminowość, dyspozycyjność, odpowiedzialność, samodzielność i kultura osobista. Wymagane doświadczenie zawodowe w administracji biurowej, obsługi kontrahenta, w ekonomii i w podstawach księgowo-kadrowych.


Miejsce pracy: Sandomierska 18b, 37-400 Nisko, powiat: niżański, woj: podkarpackie

Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas nieokreślony

Wymagane dokumenty: CV

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy


Kliknij przycisk Aplikuj, aby poznać szczegóły oferty

Prezentacja firmy

źródło oferty: CBOP

Dodatkowe informacje

Ostatnia aktualizacja:
17/01/2021
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas nieokreślony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
Bez doświadczenia
Min. wykształcenie:
Bez wykształcenia
Branża / kategoria:
Praca Administracja biurowa, Praca Administracja / Sekretariat, Praca Biuro / Dokumentacja

Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi