Zakres obowiązków:
- obsługa klienta;
- opracowywanie ogłoszeń prasowych i innych środków reklamy w tym aktualizacja strony internetowej w zakresie ofert sprzedaży nieruchomości;
- sporządzanie umów sprzedaży;
- działania organizacyjno- marketingowe w celu pozyskania klienta ( m.in. spotkania na budowie, udzielanie informacji telefonicznie dotyczących ofert, przygotowywanie ekspozycji );
- bieżąca współpraca z Kierownictwem Budowy oraz innymi jednostkami wewnętrzymi Spółki.
Oferujemy:
- stabilne zatrudnienie w Spółce o ugruntowanej pozycji rynkowej;
- możliwość zdobycia doświadczenia zawodowego;
zatrudnienie na podstawie umowy o pracę.
- wykształcenie min. średnie;
- mile widziane doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku;
- czynne prawo jazdy kat. B;
- dobra znajomość pakietu MS Office;
- komunikatywność;
- samodzielność;
- umiejętność pracy w zespole;
- dobra organizacja pracy.
Działalność budowlana na terenie woj. śląskiego i małopolskiego.
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez GRUPĘ DOMBUD w celu prowadzenia bieżących procesów rekrutacyjnych (współadministratorzy) zgodnie z postanowieniami RODO. Oświadczam, że zapoznałem/am się z Zasadami Przetwarzania Danych z dnia 25 maja 2018r. dostępnymi na stronie internetowej www.dombud.pl i akceptuję ich postanowienia.” <br/> <br/> <br/>Jeśli chcesz, by Twoje dokume... Zobacz więcej
Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?
Utwórz powiadomienie e-mailZapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.