Zadania na stanowisku:
• Realizacja obowiązków z obszaru BHP i ppoż. zgodnie z wymogami prawnymi oraz standardami firmy
• Wdrażanie polityki BHP, przygotowywanie i wprowadzenie procedur oraz instrukcji z zakresu BHP, ppoż.
• Monitorowanie i prewencję zagrożeń zawodowych
• Prowadzenie szkoleń oraz audytów wewnętrznych z zakresu BHP, ppoż.
• Ciągłe podnoszenie świadomości i budowanie kultury BHP wśród pracowników
• Aktywne zaangażowanie w certyfikację z zakresu naorm OHSAS18001 oraz ISO14001
• Przeprowadzanie oraz aktualizację ocen ryzyka zawodowego
• Opracowywanie instrukcji BHP i ppoż. dla stanowisk pracy
• Prowadzenie rejestru elektronarzędzi i urządzeń elektrycznych
• Współpracę z jednostkami zewnętrznymi w obszarze BHP, ppoż.
• Prowadzenie dokumentacji oraz przygotowywanie raportów i statystyk
Zapewniamy:
• Zatrudnienie w ramach umowy w wymiarze ½ etatu
• Perspektywy podnoszenia kwalifikacji zawodowych
• Samodzielność na stanowisku pracy
• Płaską strukturę organizacyjną
• Miłą atmosferę pracy
• Pracę w rozwojowej firmie nastawionej na nieustanne doskonalenie procesu produkcji
• Wykształcenia wyższego lub technicznego z obszaru Bezpieczeństwa i Higieny Pracy
• Posiadania uprawnień BHP oraz ppoż.
• Minimum 2 lata doświadczenia zawodowego na podobnym stanowisku w firmie produkcyjnej
• Gotowości do wyjazdów służbowych
• Prawo jazdy kat. B
• Dobra znajomość pakietu MS Office
• Bardzo wysoko rozwinięte umiejętności interpersonalne
• Komunikatywna znajomość języka angielskiego będzie dodatkowym atutem
Witamy w Firmie. Naszej firmie, w której największą siłą są ludzie. <... Rozwiń
Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?
Utwórz powiadomienie e-mailZapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.