Opis stanowiska pracy

Numer oferty: StPr/19/3178


Obowiązki:

Specjalista BHP i Kadr w Zakładzie Aktywności Zawodowej w szczególności będzie odpowiadał za:
obsługę Kontroli Inspekcji Pracy i ZUS (odbywających się systematycznie min. raz w roku);
przeprowadzanie kontroli warunków pracy;
bieżące informowanie pracodawcy o stwierdzonych zagrożeniach zawodowych wraz z wnioskami zmierzającymi do usuwania tych zagrożeń;
przygotowywanie szczegółowych instrukcji dotyczących bezpieczeństwa i higieny pracy na poszczególnych stanowiskach pracy. Specjalista BHP w imieniu pracodawcy jest zobowiązany udostępnić pracownikom, do stałego korzystania, aktualne instrukcje bezpieczeństwa i higieny pracy dotyczące:
- stosowanych w zakładzie procesów technologicznych oraz wykonywania prac związanych z zagrożeniami wypadkowymi lub zagrożeniami zdrowia pracowników,
- obsługi maszyn i innych urządzeń technicznych,
- postępowania z materiałami szkodliwymi dla zdrowia i niebezpiecznymi,
- udzielania pierwszej pomocy;
udział w dokonywaniu oceny ryzyka zawodowego, które wiąże się z wykonywaną pracą;
współpracę z właściwymi komórkami organizacyjnymi lub osobami w zakresie organizowania i zapewnienia odpowiedniego poziomu szkoleń w dziedzinie bezpieczeństwa i higieny pracy oraz zapewnienia właściwej adaptacji zawodowej nowo zatrudnionych pracowników;
prowadzenie doradztwa w zakresie stosowania przepisów oraz zasad bezpieczeństwa i higieny dla pracodawcy i pracowników;
sporządzanie i przedstawianie pracodawcy co najmniej raz w roku okresowych analiz, stanu bezpieczeństwa i higieny pracy zawierających propozycje przedsięwzięć technicznych i organizacyjnych mających na celu zapobieganie zagrożeniom życia i zdrowia pracowników oraz poprawę warunków pracy;
udział w przekazywaniu do użytkowania nowo budowanych lub przebudowywanych obiektów budowlanych albo ich części, w których przewiduje się pomieszczenia pracy, urządzeń produkcyjnych oraz innych urządzeń mających wpływ na warunki pracy i bezpieczeństwo pracowników;
zgłaszanie wniosków dotyczących wymagań bezpieczeństwa i higieny pracy w stosowanych oraz nowo wprowadzanych procesach produkcyjnych;
prace w ramach zespołu badającego okoliczności i przyczyny wypadku przy pracy;
prowadzenie szczegółowej dokumentacji pracowniczej (teczki personalne, karty wynagrodzeń i zasiłków chorobowych, ewidencja czasu pracy);
sporządzanie umów o pracę, wypowiedzeń umów o pracę, wystawianie świadectw pracy;
sporządzanie umów cywilnoprawnych (umowy o dzieło, umowy zlecenie) dla zleceniobiorców;
sporządzanie list płac, odprowadzanie składek ZUS i podatku dochodowego od osób fizycznych;
rozliczanie umów o dzieło i umów zlecenie;
sporządzanie deklaracji do ZUS, Urzędu Skarbowego, GUS, PFRON;
rozliczanie delegacji pracowniczych;
sporządzanie planów urlopowych, ewidencja i rozliczanie urlopów pracowniczych;
ewidencja zwolnień lekarskich;
nadzór nad lekarskimi badaniami okresowymi pracowników;
organizowanie i nadzór nad szkoleniami z zakresu BHP;
wystawianie zaświadczeń o zatrudnieniu i zarobkach;
udzielanie pracownikom informacji z zakresu prawa pracy i ubezpieczeń społecznych;
prowadzenie spraw związanych z wykorzystaniem środków z Zakładowego Funduszu Aktywności;
współpraca z innymi działami w zakresie rekrutacji pracowników na wakujące stanowiska (zbieranie zgłoszeń o wakatach, zgłaszanie wolnych miejsc pracy do urzędu pracy, redagowanie i zamieszczanie ofert pracy w lokalnych mediach, współuczestnictwo w procesie rekrutacji);
sporządzanie wymaganych przepisami sprawozdań, zestawień i raportów.



Wymagania:

Wymagania konieczne:

Wykształcenie:

  • wyższe (w tym licencjat)

Pozostałe wymagania:

  • Wymagania: 1.Szczegółowa wiedza w zakresie prawa pracy, zatrudniania osób z niepełnosprawnościami; 2.Szczegółowa wiedza w zakresie przepisów bezpieczeństwa i higieny pracy; 3.Gotowość do nauki; 4.Wyższe wykształcenie o kierunku lub specjalności w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy i co najmniej roczny staż pracy w służbie BHP, lub ukończone studia podyplomowe w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy i co najmniej roczny staż pracy w służbie BHP; 5.Kurs Kadry i płace mile widziany. Wymagania dodatkowe: 1.Dojrzałość emocjonalna, odporność psychiczna, asertywność; 2.Umiejętność organizacji pracy; 3.Umiejętność nawiązywania i budowania relacji, komunikatywność; 4.Umiejętność pracy samodzielnej, w zespole i z drugim człowiekiem; 5.Dyspozycyjność, konsekwencja, odpowiedzialność, elastyczność, kreatywność; 6.Gotowość do podnoszenia kwalifikacji.


Miejsce pracy: Antoniuk Fabryczny 34, 15-762 Białystok, powiat: m. Białystok, woj: podlaskie

Rodzaj umowy: Umowa o pracę na okres próbny

Wymagane dokumenty: TWymagane dokumenty: CV wraz z oświadczeniem oferenta o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji; kopia dokumentu/ów potwierdzającego/ych kwalifikacje; Termin i miejsce składania dokumentów: Termin: do dnia 23.09.2019 r., do godziny 15:00. Decyduje data wpływu do biura; Miejsce: dokumenty aplikacyjne należy przesłać drogą elektroniczną na adres e-mail rekrutacja@mydlainnych.pl, w tytule: służba BHP, bądź dostarczyć osobiście/pocztą tradycyjną do biura Stowarzyszenia MY DLA INNYCH - ul. Antoniuk Fabryczny 34, 15-741 Białystok. Proces rekrutacji I etap - Ocena formalna wybór kandydatów spełniających formalne kryteria; II etap test wiedzy; II etap Rozmowy z wybranymi kandydatami. Kandydaci spełniający niezbędne wymagania zostaną powiadomieni telefonicznie o terminie spotkania. Dokumenty, które wpłyną niekompletne lub po upływie wskazanego terminu nie będą rozpatrywane. Złożone aplikacje nie podlegają zwrotowi. Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w niniejszym dokumencie do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Adres www: http://www.mydlainnych.pl/


Kliknij przycisk Aplikuj, aby poznać szczegóły oferty

Prezentacja firmy

źródło oferty: CBOP

Dodatkowe informacje

Ostatnia aktualizacja:
17/09/2019
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na okres próbny
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
Bez doświadczenia
Min. wykształcenie:
Bez wykształcenia
Branża / kategoria:
Praca Medycyna / Służba zdrowia

Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi