Adecco Poland Sp. z o.o. należy do międzynarodowej korporacji The Adecco Group - światowego lidera wśród firm doradztwa personalnego, który posiada 5100 placówek w ponad 60 krajach. W Polsce działamy od 1994 roku. Swoją wiedzą i doświadczeniem służymy w ponad 50 lokalizacjach na terenie kraju. W 2018 roku pracę dzięki Adecco Poland znalazło blisko 52 000 osób. Adecco Poland Sp. z o.o. jest Agencją Zatrudnienia nr 364.
Aktualnie dla naszego Klienta poszukujemy:
Specjalista back office - praca administracyjna
Miejsce pracy: Warszawa
Zakres obowiązków:
- Wsparcie operacyjne działu Obsługi Klienta i Inwestycji
- Przygotowywanie ofert i dokumentacji inwestycyjnej w języku polskim i angielskim
- Zarządzanie i nadzór nad zamówieniami od Klientów
- Wprowadzanie zamówień do systemu (ilości, terminy, ceny)
- Analiza dostępności towaru
- Obsługa, monitorowanie oraz archiwizacja inwestycji w systemie CRM
- Praca w systemie SAP
- Współpraca z innymi działami firmy oraz zagraniczną centralą firmy
Od kandydata oczekujemy:
- Doświadczenia na podobnym stanowisku (sprzedaż, obsługa klienta)
- Dobrej znajomości języka angielskiego
- Wysokiej komunikatywności i kultury osobistej
- Umiejętności analitycznego myślenia
- Bardzo dobrej organizacji pracy
- Dokładności i skrupulatności
- Obsługi komputera, pakietu Office
- Mile widziana znajomość programu SAP i doświadczenie w pracy z systemami CRM
Oferujemy:
- Zatrudnienie w stabilnej firmie o międzynarodowym zasięgu
- Umowę o pracę tymczasową za pośrednictwem Adecco Poland (z możliwością późniejszego zatrudnienia bezpośrednio u klienta)
- Przyjazną atmosferę w pracy
- Niezbędne narzędzia pracy
- Pakiet szkoleń
- Lokalizacja: Śródmieście
Numer referencyjny: SOK/WA2/112017/A3/MD
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.