Specjalist ds. obsługi dostawców z j. francuskim
WroclawSpecjalist ds. obsługi dostawców z j. francuskim
Wroclaw
NR REF.: 1158002
Dla naszego klienta, międzynarodowej korporacji z branży medycznej poszukujemy kandydata/tki na stanowisko Vendor Care Specialist with French.
Na tym stanowisku będziesz odpowiedzialny za kontaktowanie się z dostawcami z rynku zagranicznego, weryfikowanie danych w systemie oraz zarządzanie bazą danych dostawców firmy. Dodatkowo do Twoich zadań będzie należało dbanie o jakość danych – zarządzanie edycją i ich uzupełnianie w systemie oraz realizację zadań administracyjnych. Ponadto będziesz zapewniał wysokiej jakości kontakt z klientem uzgodniony zgodnie z procedurami firmy.
Komunikacja na tym stanowisku odbywać się będzie w języku francuskim oraz angielskim, stąd wymagana jest znajomość obu języków co najmniej na poziomie B2/C1. Idealny kandydat na to stanowisko będzie miał co najmniej roczne-dwuletnie doświadczenie w środowisku korporacyjnym na podobnym stanowisku lub w obszarze księgowości i płatności (AP / AR). Mile widziana będzie znajomość programu SAP. Szukamy osoby otwartej na rozwój, bardzo dobrze zorganizowanej, precyzyjnej i potrafiącej łączyć pracę w zespole z indywidualnym działaniem.
Oferujemy możliwość rozwoju w międzynarodowym środowisku. Firma umożliwia rozwój w nowotworzonym zespole, wykonywanie swoich obowiązku w elastycznych godzinach oraz w stu procentach zdalnie. Wspieramy kandydata w realizacji i kreśleniu własnej mapy kariery. Możesz liczyć na wynagrodzenie w wysokości 5600-6400 zł brutto oraz pakiet benefitów, w który wlicza się: prywatna opieka medyczna, karta multisport oraz ubezpieczenie grupowe.
Wroclaw
NR REF.: 1158002
Dla naszego klienta, międzynarodowej korporacji z branży medycznej poszukujemy kandydata/tki na stanowisko Vendor Care Specialist with French.
Na tym stanowisku będziesz odpowiedzialny za kontaktowanie się z dostawcami z rynku zagranicznego, weryfikowanie danych w systemie oraz zarządzanie bazą danych dostawców firmy. Dodatkowo do Twoich zadań będzie należało dbanie o jakość danych – zarządzanie edycją i ich uzupełnianie w systemie oraz realizację zadań administracyjnych. Ponadto będziesz zapewniał wysokiej jakości kontakt z klientem uzgodniony zgodnie z procedurami firmy.
Komunikacja na tym stanowisku odbywać się będzie w języku francuskim oraz angielskim, stąd wymagana jest znajomość obu języków co najmniej na poziomie B2/C1. Idealny kandydat na to stanowisko będzie miał co najmniej roczne-dwuletnie doświadczenie w środowisku korporacyjnym na podobnym stanowisku lub w obszarze księgowości i płatności (AP / AR). Mile widziana będzie znajomość programu SAP. Szukamy osoby otwartej na rozwój, bardzo dobrze zorganizowanej, precyzyjnej i potrafiącej łączyć pracę w zespole z indywidualnym działaniem.
Oferujemy możliwość rozwoju w międzynarodowym środowisku. Firma umożliwia rozwój w nowotworzonym zespole, wykonywanie swoich obowiązku w elastycznych godzinach oraz w stu procentach zdalnie. Wspieramy kandydata w realizacji i kreśleniu własnej mapy kariery. Możesz liczyć na wynagrodzenie w wysokości 5600-6400 zł brutto oraz pakiet benefitów, w który wlicza się: prywatna opieka medyczna, karta multisport oraz ubezpieczenie grupowe.
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.